۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۵۰

مشاور رئیس دانشگاه آزاد:

پیشنهاد مذاکره، بهانه ای برای تسلیم ایران در برابر خواسته استکبار جهانی است

پیشنهاد مذاکره، بهانه ای برای تسلیم ایران در برابر خواسته استکبار جهانی است

مشاور رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه سران ایالات متحده در پی پیاده کردن استعمار نوین در کشورهای اسلامی هستند گفت: سناریوی پیشنهاد مذاکره بهانه ای برای اعلام تسلیم جمهوری اسلامی در برابر قدرت های استکباری است.

محمدحسین پرکره در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بحث مذاکره و ارتباط با امریکا در اولویت مسائل کشور ما نیست گفت: ماهیت دولتمردان امریکایی نشان داده که آنها اهل مذاکره نیستند و همواره سیاست چماق و هویج را دنبال می کنند.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه سران ایالات متحده در پی پیاده کردن استعمار نوین در کشورهای اسلامی هستند اظهار داشت: لذا بحث انرژی هسته ای بهانه ای برای برقراری مذاکره و به اصطلاح خودشان به زانو درآوردن جمهوری اسلامی به عنوان الگوی جهان اسلام است. این سناریو به این دلیل است که آنها به دنیا بگویند که الگوی جهان اسلام هم بالاخره در برابر امریکا تسلیم به مذاکره شد.


پرکره با تاکید بر اینکه اگر مساله مذاکره با امریکا قابل طرح باشد این موضوع در اختیار مقام معظم رهبری خواهد بود ادامه داد: اولویت اصلی کشور برای مسئولین باید معیشت مردم باشد و این موضوع نیازمند مدیریت اقتصادی است.


وی با بیان اینکه اتحاد مسئولین و پرهیز از بداخلاقی های سیاسی به این مدیریت کمک خواهد کرد تصریح کرد: فضای جامعه امروز مطمئنا سخت تر از شرایط جنگ تحمیلی نیست چراکه در آن زمان هیچ رابطه ای با دنیا نداشتیم اما اکنون روابط حسنه ای با سایر کشورها داریم.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به بحث تحریم ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که در شرایط بدر و خیبر هستیم و تحریم ها همان پیچ تاریخی است که باید از آن عبور کنیم.


وی با بیان اینکه برای گذر از این پیچ تاریخی نیازمند ابزاری هستیم که آن ابزار هم اقتصاد مقاومتی است به تلاش مجموعه دانشگاه آزاد برای مقابله با تحریم ها اشاره کرد و گفت: ما با بدهی های کلان و پروژه های ناتمامی روبرو بودیم که در عرض یکسال گذشته تلاش کرده ایم علیرغم همه تحریم ها نسبت به رفع مشکلات دانشگاه اقدام کنیم.


پرکره با اشاره به نقش الگوی اقتصاد مقاومتی در مبارزه با تحریم ها اضافه کرد: این الگو بهترین ابزار برای مدیریت کشور در شرایط تحریم است و تفکر انقلابی مدیران بسیجی نیز عامل موفقیت این الگو در دانشگاه ها است.
 

کد خبر 2004548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha