۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۴۳

احمدی بیغش:

مسئولان بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

 مسئولان بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان باید بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا را در چهارچوب قانون فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی بیغش عصر شنبه در نشست شورای اداری خراسان شمالی با بیان اینکه هدف اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور حداکثری مردم است، عنوان کرد: لازم است مسئولین دستگاه های مختلف زمینه را برای تحقق این هدف در چهارچوب قانون فراهم کنند.

وی با تاکید اینکه رعایت نکردن قانون در هر امری مشکل ساز است، اظهار داشت: بر این اساس باید رویکرد همه ما در برگزاری انتخابات، پایبندی به قانون باشد و احدی از قانون های موجود در این بخش تخطی نکند.

احمدی بیغش در مورد کاندیدای اصلح برای تصدی پست ریاست جمهوری نیز افزود: ملاک ها و مصداق های کاندیدای اصلح را رهبری انقلاب بیان می کنند و مردم ولایت مدار کشور نیز با پیروی از رهنمون های معظم له، نامزد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

تشکیل کمیته نظارت بر بازار در خراسان شمالی

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش دیگری با تاکید بر تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر وضعیت بازار استان از نظر قیمت اجناس مناسب نیست.

وی با اعلام تشکیل کمیته نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی در استان، اظهار داشت: دستگاه های نطارتی می بایست با نظارت دقیق تر بر عملکرد بازار، مانع از سوء استفاده برخی افراد شوند.

احمدی بیغش اضافه کرد: علاوه بر این چندنرخی بودن کالاها در بازار مشکل دیگری است که می بایست مسئولین مربوطه در این زمینه رسیدگی کرده و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به مسافرپذیری خراسان شمالی در ایام تعطیلات نوروزی به دلیل قرار گرفتن در مسیر عبور زائران حرم مطهر رضوی، از مدیران دستگاه های اداری استان خواست تا کشیک ادارات دخیل در خدمات رسانی به مسافران نوروزی را در اختیار استانداری قرار دهند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست از تشكیل ستاد دائمی سفر در این استان خبر داد و افزود: ستاد دائمی سفرهای نوروزی خراسان شمالی با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی تشکیل شده است.

عطاالله قادری اظهار داشت: این ستاد با محوریت معاونت عمرانی استانداری تشکیل شده و مسئولیت ستاد اسکان آن نیز بر عهده آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه های خراسان شمالی می بایست مهمان سراهای خود را برای اسکان مسافران نوروزی در اختیار ستاد اسکان قرار دهند و همچنین به منظور خدمات رسانی بهتر به مسافرین نیز با درخواست مرخصی مدیران عضو ستاد دائمی سفر در این استان نیز در تعطیلات نوروزی موافقت نخواهد شد.

کد خبر 2004665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha