۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۹

لالوویچ سرپرست موقت فيلا بیان کرد:

كشتي مهمترين رشته خانواده المپيك است/ بايد تا هفتم مارس صبر كنيم

كشتي مهمترين رشته خانواده المپيك است/ بايد تا هفتم مارس صبر كنيم

سرپرست موقت فیلا تصمیم حذف کشتی از المپیک را یک اشتباه بزرگ خواند و گفت: تمام تلاش خود را بکار می بریم تا مهمترین ورزش خانواده المپیک در اين بازي‌ها باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت فدراسيون كشتي، نناد لالوویچ سرپرست موقت فدراسیون جهانی کشتی ضمن بیان این مطلب افزود: این موضوع به حدی جدی است که سران کشورهای مختلف نیز نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: روز هفتم مارس ملاقاتی با ژاک روگ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک خواهم داشت كه خوشبختانه ابراز تمایل روگ برای اين گفتگو نيز یک گام مثبت محسوب مي‌شود.

سرپرست موقت فيلا تصریح کرد: ما می‌توانیم نگرانی‌های کمیته بین‌المللی المپیک مانند بحث دوپینگ را برطرف کنیم. بی‌شک تغییر مقررات نیز بخشی از مسئله است، اما فراموش نکنیم 15 سال است قوانین والیبال تغییر نکرده و این رشته همچنان یک رشته جذاب و دیدنی است.

وی تاکید کرد: قبل از جلسه هیات رئیسه در تایلند شانس کشتی برای حفظ کشتی در المپیک صفر بود، اما حالا به زیر 30 درصد رسیده و اگر همین روند ادامه داشته باشد و خوب کار کنیم، این موضوع به 60 درصد هم ارتقاء می‌یابد.

سرپرست موقت فیلا در پایان گفت: بحث تغییر اوزان تا پیش از المپیک مطرح بود، اما بهتر است تا فعلا تا روز هفتم مارس (17 اسفندماه) صبر کنيم.

کد خبر 2005044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha