۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۹

به دستور نجم‌الدین انجام شد؛

تشکیل کمیته بازنگری در قیمت محصولات ایران خودرو


تشکیل کمیته بازنگری در قیمت محصولات ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دستور داد کمیته‌ای از مدیران و کارشناسان این گروه تشکیل شود و قیمت محصولات تولیدی این شرکت را مورد بازنگری قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دستور بازنگری در قیمت محصولات این شرکت را صادر کرد. این دستور جواد نجم‌الدین پس از تاکیدهای رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بازنگری در قیمت خودرو و در راستای تاکید بر تنظیم بازار و احترام به حقوق و تکریم مصرف کنندگان صادر شده است.

براین اساس پیش بینی می شود قیمت گذاری محصولات تولیدی ایران خودرو با توجه به تنوع محصولات و افزایش تولید و عرضه به شیوه ای جدید صورت پذیرد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دستور خود بر عرضه مستمر و فراوان مدلهای مختلف خودرو برای بهبود شرایط بازار تاکید کرده است. گروه صنعتی ایران خودرو در اسفندماه بیش از 80 هزار دستگاه انواع خودرو تولید و تکمیل وبه بازار عرضه می کند.

شب گذشته محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور با انتقاد از قیمت‌های فعلی خودرو در بازار، از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا قیمتها را به حالت تعادلی بازگردانند، بر همین اساس مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز صبح امروز، دستور بازنگری در قیمت خودرو را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صادر کرد.
 

کد خبر 2005322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha