۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۴۵

شریعت نژاد در گفتگو با مهر:

جوانان متعهد برای ترویج ارزشها در فضای مجازی حضور فعالانه داشته باشند

جوانان متعهد برای ترویج ارزشها در فضای مجازی حضور فعالانه داشته باشند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت حضور مقتدر در فضای مجازی از سوی جوانان متعهد ایرانی در راستای ترویج ارزشهای اسلامی تاکید کرد.

حسن شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز گسترش فناوري هاي نوين ارتباطي در حوزه هاي مختلف تاثیر زیادی داشته است، اظهار داشت: این امر موجب شده که از ارتباطات و رسانه به عنوان عناصر جدانشدنی عصر کنونی مطرح باشند.

وی با یادآوری اینکه امروزه نظام سلطه تلاش مي كند با تسلط بر اين فناوري جامعه جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد، بیان داشت: این در حالیست که نباید اجازه داد تنها بازیگر فضای مجازی استکبار و نظام سلطه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه باید جوانان متعهد و انقلابی ایران اسلامی نیز در این فضا حضور فعالانه داشته باشند، عنوان کرد: این امر می تواند به ترویج ارزشهای ناب اسلامی و همچنین معرفی آرمانهای اصیل انقلاب کمک شایانی داشته باشد.

شریعت نژاد با تاکید بر اینکه انتقال باورها و ارزشهاي اسلامي در فضاي مجازي از ضروریات عصر کنونی است، افزود: بهره برداري از این فضا و ابزارهای مرتبط ظرفیتی مهم برای انتقال پيام هاي انقلاب اسلامي و حرکت به سمت صدور این انقلاب ارزشی و الهی است.

وی بر ضرورت حضور مقتدر در فضای مجازی از سوی جوانان متعهد ایرانی تاکید کرد و بیان داشت: ورود مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به این حوزه از ضرورت هایی بود که احساس می شد که خوشبختانه رنگ اجرایی شدن پیدا کرد و این امر جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمن تشکر از برگزار کنندگان نخستین گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان، ابراز امیدواری کرد که این گردهمایی گامی موثر در راستای تبیین دغدغه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی باشد.
 

کد خبر 2005323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha