۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۰

سید صالحی در گفتگو با مهر:

سه امتیاز بازی با الجزیره برای تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد

سه امتیاز بازی با الجزیره برای تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه انگیزه زیادی دارم برای دومین بار آقای گل آسیا شوم، گفت: سه امتیاز بازی با الجزیره برای ما اهمیت زیادی دارد چون هم روحیه تیم بالا می رود و هم خود را به عنوان مدعی اصلی صعود از مرحله گروهی معرفی می کنیم.

سید مهدی سید صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و الجزیره امارات در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: تراکتورسازی اولین حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند و همه ما می دانیم که شرایط  بازی  در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر تفاوت زیادی دارد چون بهترین تیم های فوتبال کشورهای آسیایی در این بازیها حضور دارند.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را می کنیم تا در بازی با الجزیزه از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم اظهار داشت: من 9 سال است که تجربه بازی در رقابت های  لیگ قهرمانان آسیا را دارم تجربه به من نشان داده که اولین بازی یک تیم در مرحله گروهی این رقابت ها اهمیت زیادی برای آن تیم دارد چون با کسب سه امتیاز هم روحیه تیم بالا می رود و هم آن تیم خود را به عنوان مدعی اصلی صعود از مرحله گروهی معرفی می کند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: بنابراین برای ما اهمیت زیادی دارد که با حمایت پرشور هواداران تراکتورسازی تیم الجزیره را در ورزشگاه یادگار امام تبریز شکست دهیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: ما باید سعی کنیم تا در دور رفت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنیم چون در دور برگشت تیم ها شناخت به مراتب بیشتری نسبت به دور رفت از هم پیدا کرده و کار سخت تر می شود.

سید صالحی با بیان اینکه موفقیت تراکتورسازی در لیگ آسیا مهمتر از موفقیت خودم در این رقابت هاست تاکید کرد: همه تلاش خود را می کنم تا تجربیات 9 ساله خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را  در تیم تراکتورسازی بکار گیرم تا بتوانم به نوعی جواب محبت هواداران تراکتورسازی را بدهم ضمن اینکه انگیزه زیادی نیز دارم تا برای بار دوم عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان قهرمانان آسیا را از آن خودکنم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چه مشکلی بین وی و اولیویرا در جریان دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و فجرسپاسی در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بوجود آمده بود گفت: من هیچ مشکلی با اولیویرا ندارم و همراه در طی دوران بازیگری خود ثابت کرده ام که به تصمیمات کادر فنی احترام می گذارم اما ناراحتی من از سرمربی تیم به این دلیل بود که چرا وی به من در خصوص زدن ضربه پنالتی اعتماد نکرد.

سید صالحی گفت: همه می دانند که من هیچگاه برای منافع خودم فوتبال بازی نکرده و همواره در خدمت تیم بوده ام در حال حاضر نیز بدنبال پنالتی زدن در تیم نیستم و همه تلاش خود را می کنم تا بدون زدن پنالتی آقای گل رقابت های این فصل لیگ برتر شوم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید با اتحادی که بین بازیکنان تراکتورسازی  وجود دارد تیم ما شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را دارد و همه عوامل تیم در این خصوص تلاش خود را می کنند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در خاتمه در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: در حال حاضر همه تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر مشکل مالی دارند اما من می بینم که مدیرعامل باشگاه برای بدست آوردن پول شب و روز زحمت می کشدند . خواسته من از مسئولان این است که هر کاری که می توانند برای حمایت از تیم تراکتورسازی انجام دهند.

وی افزود: در حال حاضر بازیکنان ما به طور میانگین 60 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند مطمئن باشید مشکلات مالی تاثیری بر انگیزه و روحیه بازیکنان تراکتورسازی نخواهد گذاشت.

کد خبر 2005484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha