۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۰۷

رضائی عنوان کرد:

46 درصد مدارس استان بوشهر هوشمندسازی شده است

46 درصد مدارس استان بوشهر هوشمندسازی شده است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 46 درصد مدارس استان بوشهر هوشمندسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل رضائی بعدازظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه روباتیک در بوشهر اظهار داشت: امروزه موقعيت شناسي جوانان ايراني در حركت پر شتاب علم با وجود تمامي محدوديت‌ها، كمبودها و تحريم‌ها منجر به پيشي‌گرفتن از قافله علم در سطح جهان شده است.

مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: امروزه جمهوري اسلامي ايران با دست‌يابي به علم و تكنولوژي توانسته مقام 16 جهان در عرصه علم تكنولوژي و انرژي هسته‌اي را از آن خود كند و جايگاه ويژه‌اي را در جهان به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: امروزه موقعيت‌شناسي جوانان ايراني در حركت پر شتاب علم باوجود تمامي محدوديت‌ها، كمبودها و تحريم‌ها منجر به پيشي گرفتن از قافله علم شده در سطح جهان شده است.

رضايي اذعان داشت: با استفاده از روش‌هاي نوين در اين راستا آموزش و پرورش استان بوشهر نيز با استفاده از روش‌هاي نوين تدريس و بهره‌گيري از تكنولوژي روز، روش‌هاي پيشرفته را جايگزين روش‌هاي سنتي در آموزش و پرورش كرده است.

مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه كرد: تاكنون 46 درصد از مدارس استان هوشمند سازي شده اند كه شامل یک هزار و 227 كلاس است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: از طرف استانداري بوشهر براي هوشمند سازي مدارس مبلغ يك ميليارد تومان اختصاص يافته است.

کد خبر 2005507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha