۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳

 قنبری:

1.8 میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه های شرق گلستان هزینه شد

1.8 میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه های شرق گلستان هزینه شد

آزادشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره منابع آب آزادشهر و رامیان گفت: امسال برای لایروبی و ساماندهی رودخانه های شرق استان بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قنبری صبح دوشنبه در شورای منابع آب آزادشهر عنوان کرد: عملیات اجرایی لایروبی رودخانه های شرق استان با هدف پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از سیل و سهولت در امر انتقال آب در حال انجام است.

قنبری افزود: در حال حاضر عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه سیاه جو بطول 10 کیلومتر شروع گردیده و  لایروبی و ساماندهی رودخانه های نیلبرگ و مقطعی از رودخانه قره چای در محدوده روستای تارتارعلیا و شفیع آباد و عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه های سفیدچشمه و دوچله بند شهرستان رامیان مجموعا به طول تقریبی 30 کیلومتر به زودی شروع خواهد شد.
 
قنبری افزود: همچنین عملیات و ساماندهی رودخانه های اکبرآباد، پالم و لاشو در شهرستان آزادشهر به طول تقریبی 11 کیلومتر با پیشرفت بیش از 95 درصد به رو به اتمام و عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه های شهید خنجری و آلماکولی در شهرستان آزادشهر نیز با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و به طول 17 کیلومتر در حال انجام است.
 
رئیس اداره منابع آب شهرستان آزادشهر و رامیان با اشاره به نیاز چهار هزار و 500 میلیون ریالی اعتبار جهت اقدامات بعدی، عنوان کرد: هدایت رواناب های سطحی شهر رامیان، دیواره سازی رودخانه قره چای و دیواره سازی رودخانه نیلبرگ نیز از جمله اقدامات امور منابع آب این شهرستان است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر 2005792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha