۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۴۸

آذری در گفتگو با مهر:

شایعه مدیرعاملی من در ذوب‌آهن صحت ندارد/ ذوب‌آهن به آرامش احتیاج دارد

شایعه مدیرعاملی من در ذوب‌آهن صحت ندارد/ ذوب‌آهن به آرامش احتیاج دارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن در مورد شایعات پیرامون بازگشتش به ذوب‌آهن گفت: این شایعات صحت ندارد و مسئولان کارخانه با من در مورد بازگشت به باشگاه ذوب‌آهن صحبتی نکرده‌اند.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شایعاتی که پیرامون بازگشتش به باشگاه ذوب‌آهن شنیده می‌شود، اظهار داشت:‌در جریان این شایعات نیستم و صحبتی نیز با من در مورد مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن نشده است، این شایعات صحت ندارد زیرا پیرامون من همیشه این شایعات وجود داشته و یک بار بحث مدیرعاملی من در پرسپولیس مطرح شده و یک بار دیگر هم ذوب‌آهن مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: به نظر من با توجه به اینکه سعد محمدی، مدیرعامل کارخانه به ذوب‌آهن جدید آمده، باید فضا کاملا برای او مهیا شود تا او با جمع بندی در مورد شرایط ذوب‌آهن تصمیم گیری کند. باید بگویم در حال حاضر ذوب‌آهن تنها به آرامش نیاز دارد تا بتواند از این بحران‌هایی که به آن دچار شده، عبور کند.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: در حال حاضر ماندن ذوب‌آهن مهم ترین چیز است و با توجه به نتایج اخیر ذوب‌آهن، این مسئله کار سختی است اما من به عنوان یک کارمند ذوب‌آهن احساس می‌کنم که باید اجازه دهیم ذوب‌آهن آرامش خودش را پیدا کند تا سعد محمدی در فضایی آرام به جمع‌بندی نهایی برسد.

وی افزود: مدیرعامل کارخانه باید نقاط ضعف و قوت باشگاه را شناسایی کرده و آنها را اصلاح کند تا ذوب‌آهن بار دیگر به سطح اول ورزش کشور برسد و به رشته‌هایی که دورانی در آنها سرآمد بود، باز گردد. ما باید فضا را برای سعدمحمدی باز بگذاریم تا خودش تصمیم بگیرد؛ من کارمند این مجموعه هستیم و هر دستوری که به من بدهند، مورد بررسی قرار می‌دهم و اگر ذوب‌آهن از من کمک بخواهد، دریغ نمی‌کنم.

آذری در پاسخ به سئوالی پیرامون مسائل مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد:‌ راجع مسائل مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن حرفی نمی‌زنم زیرا نمی‌دانم ارتباطات بین مدیریت باشگاه و بازیکنان چگونه است و نمی‌دانم چه کسی باید مقصر عنوان شود چون به من ربطی ندارد اما ماندن ذوب‌آهن باید در درجه اول قرار گیرد و همه باید به فکر این مسئله باشند چون بازسازی این ویرانه به جا مانده به تصمیم‌گیری‌های مدیریت کلان کارخانه باز می‌گردد تا در این زمینه بررسی‌های دقیقی انجام دهند.

وی افزود: البته از ظواهر امر پیداست که شرایط مدیریتی ذوب‌آهن شرایط خوبی نیست.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای بازگشت ذوب‌آهن به دوران اوج خود اضافه کرد: اگر ذوب‌آهن در لیگ برتر بماند و سقوط نکند، نیاز به یک برنامه‌ریزی طولانی‌مدت مثل سال 83 دارد که در آن تبدیل به قدرت اول ورزش کشور شود.

کد خبر 2005997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha