۷ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۳۴

استمرار پیگیری مهر/

راه اندازی جایگاه "سی ان جی" کوهدشت در اسفندماه/ انتظارها به پایان می رسد

راه اندازی جایگاه "سی ان جی" کوهدشت در اسفندماه/ انتظارها به پایان می رسد

کوهدشت - خبرگزاری مهر: پس از مدتها انتظار برای افتتاح جایگاه سوخت "سی ان جی" کوهدشت فرماندار این شهرستان از راه اندازی این جایگاه در نیمه اول اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، چند سال است با صف های چند کیلومتری ماشین ها روبه روی تنها جایگاه گاز کوهدشت مواجه هستیم، این جایگاه که با دو پمپ گاز فعالیت می کند جوابگوی صف های طولانی شبانه روزی ماشینهای کوهدشت، بخش ها و روستاهای تابعه ی این شهر نیست.

این در حالیست که  بارها در خبرگزاری مهر گزارشهای متعددی در رابطه با کمبود جایگاه سوخت "سی ان جی" در کوهدشت منتشرشده و بارها قول راه اندازی تنها جایگاه "سی ان جی" در میدان کشاورز را از زبان مسئولان امر شنیده ایم.

اما با وجود پی گیری های مستمر به این قولها جامه عمل پوشیده نشده و با تمدید زمان وعده ها روبه رو بودیم.

کمبود گاز و نبود جایگاه اختصاصی آن در شهرستان کوهدشت مشکلاتی را برای مردم این شهر به وجود آورده، ازجمله استفاده ماشینها از گاز های مایع که خطرات جانی و مالی بسیاری برای سرنشینان ماشینها به دنبال داشته است.

گاه پیش آمده که خودرویی پس از سوخت گیری با کپسول گاز و حمل آن در صندوق عقب با انفجار مواجه شده و جان تعدادی را به خطرانداخته اما کمبود گاز در این شهرستان راننده ها به ویژه مسافربرها را به استفاده از گاز کپسول های خانگی مجبورکرده است.

فرماندار شهرستان کوهدشت در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با پیگیری هایی که از سوی نماینده ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی لرستان صورت گرفته تمام نواقص جایگاه گاز "سی ان جی" این شهرستان رفع شده و آماده ی افتتاح است.

غلامرضا حمزه پور در ادامه ضمن عذرخواهی از مردم کوهدشت به خاطر انتظار طولانی اظهار داشت: این جایگاه سوخت پیش از 15 اسفند شروع به کار خواهد کرد.

به هر روی امید می رود این آخرین قول مساعد از جانب مسئولان بوده و راه اندازی جایگاه سوخت "سی ان جی" کوهدشت نقطه ی پایانی بر چشم به راهی مردم این شهر باشد.

کد خبر 2006310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha