۷ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۳۰

فرزانه عنوان کرد:

اجرای طرح هادی در 86 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر

اجرای طرح هادی در 86 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از اجرای طرح هادی در 86 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فرزانه عصر دوشنبه در آئین  تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی اظهار داشت: در استان بوشهر397 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که در تعداد 345 روستا تاکنون طرح هادی اجرا شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین تاکنون 12 هزار و 424 قطعه زمین در روستاها  واگذار و 68 هزار و 462 سند مالکیت روستایی برای 327 روستا با همکاری اداره ثبت اسناد صادر شده است.

وی از نوسازی 2 هزار و 500 واحد مسکونی شهری در استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 500 واحد مسکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر در حال نوسازی است. این واحدهای مسکونی با تسهیلات 200 میلیون ریالی در دست نوسازی است.

فرماندار شهرستان دشتی نیز در این آئین گفت: رسیدگی به امور روستاها در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده و مسائل مرتبط با مسکن، بهسازی، تعمیرات و اجرای طرح‌های هادی و امکانات رفاهی در روستاها نقش بسیار مهمی در دلگرمی ساکنین این مناطق به عدم مهاجرت به شهرها دارد.

سیدعلی هاشمی افزود: اشتغال مولد در روستاها از بهترین نمونه های کارآفرینی و تولید است و فضای سالم روستاها فرصت مناسبی برای پیشرفت های اقتصادی ایجاد می‌کند. باید فضای روستایی همگام با مبلمان شهری با مدیریت صحیح به سمت زیبا سازی حرکت کند.

وی برنامه‌ریزی و داشتن نظم و انضباط در کارها، رعایت عدل و انصاف، برخورداری از توانمندی و تخصص، صبر و بردباری، برخورد توأم با تواضع و احترام مردم را از ویژگی‌های مهم یک مدیر عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دشتی از مدیر کل بنیاد مسکن به خاطر همکاری و همراهی در پاکسازی شهر خورموج، تسطیح کوچه‌ها و معابر روستاهای شهرستان و ساماندهی روستای چارک و... تقدیر و تشکر کرد.

در پایان سید اصغر صالحی به عنوان مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی معرفی و از خدمات حبیب نوروزپور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 2006313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha