۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۲۶

اولین شورای راهبردی گردشگری شهر تهران برگزار شد

اولین شورای راهبردی گردشگری شهر تهران برگزار شد

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری اولین جلسه شورای راهبردی گردشگری خبر داد و گفت: در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی مناطق، سازمان‌ها و شرکتهای تابعه شهرداری در حوزه جذب گردشگر و ارایه خدمات به گردشگران پایتخت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین " امرودی "  قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: تشکیل شورای راهبردی گردشگری یکی از مصوبات شورایعالی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران به شمار می‌رود که روز 8 اسفند اولین جلسه آن با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی گفت:  این جلسه با حضور معاونان امور اجتماعی مناطق و نمایندگان سایر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران تشکیل و به بررسی برنامه‌های پیشنهادی آنها در حوزه جذب گردشگر و ارایه خدمات به گردشگران پایتخت پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: مقرر شد تا کارگروه ویژه  با حضور مناطق 20، 12 و 1 برگزار شود. این کارگروه وظیفه بررسی و اتخاذ راهکارهایی به منظور توسعه گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعت گردی است.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: معرفی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پایتخت به گردشگران، ارایه خدمات فرهنگی و تسهیلات رفاهی از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش برجسته برخی از سازمان‌ها، نظیر سازمان پایانه‌های مسافربری در ارایه خدمات به مسافران، در نخستین شورای راهبردی گردشگری تجهیز  و توسعه کتابخانه‌های سالن پایانه‌ها و اتوبوس‌ها  تصویب شد.

امرودی ادامه داد: خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های حوزه گردشگری مهمترین اصل در توفیق سیاست‌گذاری‌ها در این زمینه به شمار می‌رود.

وی گفت: تشکیل شورای راهبردی گردشگری شهر تهران نشان از اراده قوی این مجموعه برای توسعه صنعت گردشگری و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های پایتخت برای جلب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: تهران به عنوان پایتخت یکی از مهمترین کشورهای خاورمیانه و ام القرای جهان اسلام باید به یکی از قطب‌های گردشگری منطقه تبدیل شود.

کد خبر 2006967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha