۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۴۵

محمود درویش:

النصر دوباره مقابل سپاهان شکست نمی‌خورد/ به دنبال برد هستیم

النصر دوباره مقابل سپاهان شکست نمی‌خورد/ به دنبال برد هستیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال النصر امارات گفت: تیم فوتبال النصر دیگر مثل فصل پیش مقابل سپاهان شکست نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود درویش، کاپیتان تیم فوتبال النصر امارات ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بیان اینکه تیم النصر به پیروزی مقابل سپاهان امیدوار است، گفت: تیم ما در صدد است که مقابل سپاهان نتیجه بگیرد و به پیروزی برسد. ما دومین بار است که به اصفهان می‌آییم و به دنبال نتیجه گرفتن مقابل این تیم هستیم.

وی به شرایط دیدار فصل گذشته دو تیم سپاهان و النصر اشاره کرد و ادامه داد: سپاهان پارسال هم در گروه ما بوده و ما پارسال در دقایق آخر نتیجه را به سپاهان واگذار کردیم و امسال می‌خواهیم نتیجه بگیریم و پیروز باشیم.

کاپیتان النصر در مورد اینکه تیمش به پیروزی در مقابل سپاهان فکر می‌کند، اضافه کرد: مطمئن باشید که به پیروزی مقابل سپاهان می‌اندیشیم و به دنبال این هستیم که مقابل سپاهان نتیجه بگیریم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2007008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha