۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۰۲

زنگا در نشست خبری:

شکست سال گذشته النصر مقابل سپاهان به دلیل بی‌تجربگی بود

شکست سال گذشته النصر مقابل سپاهان به دلیل بی‌تجربگی بود

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال النصر امارات گفت: سال گذشته به دلیل بی‌تجربگی مقابل سپاهان شکست خوردیم اما امسال با تجربه‌تر شدیم و به پیروزی مقابل این تیم امیدواریم.

به گزارش خبرنگار مهر، والتر زنگا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم النصر برای دومین سال پیاپی با سپاهان بازی می‌کند و به دنبال این است که در این مسابقه نتیجه بگیرد.

وی به لزوم کسب نتیجه تیمش در مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: ‌ما در طول 90 دقیقه برای پیروزی بازی می‌کنیم و هم برای خودمان و هم برای باشگاه، به دنبال نتیجه گرفتن هستیم.

سرمربی تیم النصر در مورد تفاوت سپاهان با تیم فصل گذشته ادامه داد: من تا کنون 3 بار به اصفهان سفر کرده‌ام که 2 بار آن با النصر و یک بار با العین بوده و نمی‌توانم در مورد اینکه سپاهان تفاوت کرده یا نه صحبت کنم و مربی این تیم می‌تواند در این زمینه اظهار نظر کند، در هر حال هر تیمی موقعیت خاص خودش را دارد.

وی بیان داشت: اوضاع ما نسبت به سال اولی که با سپاهان بازی داشتیم، ‌تفاوت دارد و سپاهان آن سال تیم اول جدول بود و آن زمان ما تیم دوم جدول بودیم اما حالا شرایط تیم‌ها متفاوت است اما در هر حال به قهرمانی در آسیا امیدوارم؛، ما 25 بازی در لیگ امارات انجام داده‌ایم و از این بازی‌ها 16 امتیاز گرفته‌ایم؛ تیم ما آمادگی دارد که مقابل هر تیمی بازی کند.

زنگا در پاسخ به این سئوال که آیا خط دفاعی و خط حمله النصر نسبت به گذشته قوی تر شده یا خیر اضافه کرد: پرسیدن این سئوال این درست نیست و کسی نمی‌تواند در مورد سیستم تیم حرفی بزند چون تیم ما همیشه یا حمله می‌کند و یا دفاع می‌کند و همه با هم کار می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا تیمش به کسب تساوی مقابل سپاهان می‌اندیشد، اضافه کرد: فکر نمی‌کنم یک مربی برای مساوی وارد زمین شود و برای برد بازی می‌کنم؛ پارسال اولین سالی بود که در آسیا بازی کردیم و کم تجربه بودیم اما امسال سال دوم حضور ما در آسیاست و تیم باتجربه شده است و با تمام قوا مقابل سپاهان ظاهر می‌شویم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2007088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha