۸ اسفند ۱۳۹۱، ۲۱:۰۰

تونی اولیویرا:

پیروزی تراکتور را به هواداران تقدیم می کنم/ از امروز به فکر بازی با نفت هستم

پیروزی تراکتور را به هواداران تقدیم می کنم/ از امروز به فکر بازی با نفت هستم

تبریز- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از پیروزی که برابر الجزیره به دست آوردیم از ته دل خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا پس از پیروزی تیم تراکتورسازی تبریز برابر الجزیره امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه در اولین بازی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا برد ارزشمندی کسب کردیم بسیار خوشحالم و من این برد را به هواداران تیم تراکتورسازی تبریک می گویم.

وی افزود: تیمم بازی خوبی انجام داد و در مقابل تیم الجزیره که یکی از تیم های خوب فوتبال امارات است نشان دادیم که تراکتورسازی هم یکی از مدعیان صعود به مرحله بعدی است.

اولیویرا گفت: پیروزی در بازی اول در هر دوره مسابقه ای بسیار مهم است و این برد به ما کمک خواهد کرد تا مسیر صعودمان راحت تر شود.

وی ادامه داد: با این حال ما هنوز چند بازی دیگر در لیگ قهرمانان پیش رو داریم و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه از اکنون به فکر بازی های لیگ برتر است، یادآور شد: بازی با الجزیره برای ما تمام شد و من از امروز به فکر بازی با نفت تهران هستم.

وی در مورد بازی کردن مسعود ابراهیم زاده بازیکن تبریزی تیم تراکتورسازی گفت: من بیشتر از هر مربی دیگری به این بازیکن جوان میدان داده ام و خوشحالم که او در چنین بازی مهمی برای تیم تراکتورسازی گلزنی کرد.

 

کد خبر 2007239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha