۸ اسفند ۱۳۹۱، ۲۱:۰۲

سرمربی الجزیره:

بازی با تراکتور برای ما سخت بود/ جو ورزشگاه تاثیری در تیم ما نداشت

بازی با تراکتور برای ما سخت بود/ جو ورزشگاه تاثیری در تیم ما نداشت

تبریز- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم الجزیره امارات با بیان اینکه دیدار با تراکتورسازی برای تیمش سخت بود، گفت: فشار تماشاگران به سود تیم تراکتورسازی بود اما با این حال بازیکنان ما چندان تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، لوییس میا در کنفرانس بعد از بازگشت تیم الجزیره برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی برای ما بود و من این پیروزی را به تیم تراکتور و هواداران تبریک می گویم با اینکه اولین بازی دو تیم در لیگ بود، اما با این حال بازی به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت.

میا گفت: بازیکنان ما تمرکز کافی برای مقابله با تراکتورسازی را داشتند و برخلاف پیش بینی ها خیلی هم راحت و با تمرکز بازی کردند.

وی افزود: خوشحالم که تماشاگران در این بازی یک فوتبال زیبا تماشا کردند و هر دو تیم نشان دادند که به لحاظ فنی از سطح خوبی برخوردار بودند. به نظر من هواداران یار دوازدهم تراکتورسازی بودند.

سرمربی تیم الجزیره اظهار داشت: من در اسپانیا هم که بودم چنین صحنه های مشابهی تجربه کرده بودم، اما هواداران تراکتورسازی خاص هستند.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش علی رغم این شکست برای صعود از مرحله گروهی امیدوار است یا خیر؟، گفت: من یک اسپانیایی هستم و فلسفه فوتبالی من شبیه به فوتبال اسپانیا است سعی می کنم به مرور زمان تیمم را با تاکتیکی که مدنظرم است وفق دهم، اما این کار زمان می برد.

میا در خاتمه گفت: علی رغم اینکه تیم من شکست خورد، اما به نظرم شروع خوبی برای ما بود؛ چراکه من تنها 4 روز است سرمربی تیم الجزیره شده ام و با انجام این بازی شناخت خوبی از بازیکنانم پیدا کردم.

 

کد خبر 2007242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha