۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱

سرپرست سازمان لیگ با مهر مطرح کرد:

تکلیف برنامه چهار هفته پایانی لیگ و جام‌حذفی دوشنبه مشخص می‌شود

 تکلیف برنامه چهار هفته پایانی لیگ و جام‌حذفی دوشنبه مشخص می‌شود

مهدی تاج با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ برنامه رسمی به غیر از رقابت‌های لیگ برتر تا هفته سی‌ام اعلام نشده و اظهار نظر و گمانه زنی‌های برخی‌ها در این خصوص صحیح نیست، گفت: در نشست روز دوشنبه اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ تکلیف برنامه چهار هفته پایانی لیگ و جام حذفی مشخص می شود.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مسائل اخیر مربوط به برنامه ریزی رقابت های جام حذفی، لیگ برتر و همچنین شروع خوب تیم تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: شور و هیجانی را که در بین هواداران تیم تراکتورسازی دیدم برایم خیلی عجیب بود و احساس کردم این اتفاق، اتفاق درستی است.

وی در همین خصوص افزود: ما باید پتانسیلی که هوادران تراکتورسازی دارند را به درستی شناسایی کرده و باعث بالندگی آن شویم به هرحال داشتن چنین هوادارانی یک امتیاز بزرگ برای فوتبال محسوب می شود که هیچ کدام از کشورهای آسیایی دارای چنین پتانسیلی نیستند. ما باید پتانسیلی که هواداران تراکتورسازی دارند را مدیریت کنیم.

تاج تاکید کرد: آنچه مسلم است اینکه اولین نماینده ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضوری مقتدرانه داشت و تیم خوب الجزیره را در هم کوبید. من از این موضوع خوشحالم که سه تیمی که نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند در بهترین شرایط آمادگی خود قرار دارند. بنابراین این نمایش تراکتورسازی نوید این موضوع را می دهد که در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می توانیم یک فینال ایرانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به عملکرد تیم های استقلال و سپاهان نیز در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بسیار امیدواریم هرچند که تیم استقلال در گروه سختی قرار گرفته است. من اعتقاد دارم که خروجی رقابت های لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیاست. قرار است شنبه نشستی را با مدیرعامل های سه نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم تا ببینیم سازمان لیگ در ادامه راه چه کمکی به این تیم ها خواهد کرد البته این موضوع به معنای آن نیست که اجحافی در حق تیم های دیگر صورت گیرد.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص برنامه این سازمان در خصوص رقابت های جام حذفی و هفته سی و یکم تا سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: هدف ما این است که رقابت های لیگ برتر را تا 20 اردیبهشت سال آینده به پایان برسانیم البته این موضوع فشارهایی را به تیم های حاضر در لیگ بویژه آنهایی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و یا حتی جام حذفی حضور دارند وارد می کند.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را می کنیم تا کاستی های لیگ به حداقل برسد، در خصوص اختلاف باشگاه های سپاهان و استقلال در مورد برگزاری بازی جام حذفی یا لیگ در تاریخ 9 فروردین تاکید کرد: تلاش ما این است که این دو باشگاه در خصوص تاریخ نهم فروردین به تفاهم برسند. استقلالی های مایل هستند که در آن تاریخ بازی لیگ را برگزار کنند و سپاهانی ها تمایل به برگزاری بازی جام حذفی را دارند. با توجه به فشردگی بازی ها سازمان لیگ نمی تواند تاریخ نهم فروردین را از دست دهد و باید حتما در آن تاریخ یک بازی برگزار شود.

تاج اظهار داشت: تا این لحظه توسط سازمان لیگ هیچ برنامه رسمی به غیر از رقابت های لیگ برتر تا هفته سی ام اعلام نشده و اظهار نظر و گمانه زنی های برخی ها در این خصوص به هیچ وجه صحیح نیست. بعد از نشست دوشنبه هیات رئیسه سازمان لیگ برنامه 4 هفته پایانی رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دو هفته پایانی رقابت های لیگ برتر قطعا به طور همزمان برگزار خواهد شد، در خصوص اعتراض مسئولان باشگاه های سپاهان و تراکتورسازی مبنی بر اینکه چرا برنامه ریزی سازمان لیگ به نحوی است که بازی‌های تیم استقلال بعد از بازی های این دو تیم برگزار می شود، تاکید کرد: دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی اعتراض خود را به طور رسمی در این خصوص به دبیر سازمان لیگ اعلام کرده اند. قرار است این موضوع در نشست مشترکی که روز شنبه با مدیران سه باشگاه حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در محل سازمان لیگ داریم را مورد بررسی قرار دهیم.

 

کد خبر 2007386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha