۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۰۸

سرمربی تیم فوتبال فجر:

برای بردن آلومینیوم برنامه داریم/ پایان فصل هفتم شویم، قهرمانیم!

برای بردن آلومینیوم برنامه داریم/ پایان فصل هفتم شویم، قهرمانیم!

محمود یاوری با اعلام اینکه اگر در پایان فصل هفتم شویم مانند این است که قهرمان لیگ شده ایم گفت: برای بردن آلومینیوم برنامه داریم هرچند که آنها برای شکست دادن ما به آب و آتش خواهد زد.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم های آلومینیوم هرمزگان و فجرسپاسی از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: درست است که در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ما چند مهره خوب و تاثیر گذار خود را از دست دادیم و به مسئولان باشگاه نیز گفتم که این موضوع بر روی نتایج تیم ما در نیم فصل دوم تاثیر خواهد گذاشت اما من قصه آنهایی را که از دسن دادیم نمی خوریم بلکه بر روی داشته های خود حساب می کنم.

وی در همین خصوص افزود: ما در سه بازی قبلی خود خوب بازی کردیم اما از آنجا که به مصاف سه تیم صدرنشین جدول لیگ رفتیم نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما در هفت هفته ای که باقی مانده بازیهای نسبتا اسان تری داریم که می توانیم با کسب نتایج خوب در جدول لیگ جایگاه خود را ارتقا دهیم.

سرمربی تیم فجر در خصوص بازی با تیم آلومینیوم گفت: آلومینیوم تیم خوبی است که ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار دارد هرچند که این تیم در لیگ نتایج چندان خوبی را نگرفته اما بازی سختی را مقابل آلومینیوم پیش رو داریم.

وی در همین خصوص افزود: برای بردن تیم آلومینیوم در زمین خود برنامه داریم هرچند که این تیم خطر سقوط را احساس می کند و برای شکست دادن ما به آب و اتش خواهد زد.

یاوری در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم فجر پیش از باز با تیم آلومینیوم گفت: متاسفانه محمدرضا حسینی به دلیل مصدومیت و سعید قزل به دلیل محروم بودن قدر به همراهی تیم ما نیستند.

وی در خصوص جایگاه تیم فجر در پایان این فصل رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی و محدودیت هایی که در این فصل داشتیم پیش بینی من این است که در پایان فصل بین تیم های هفتم تا دوازدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار خواهیم گرفت در واقع عنوان هفتمی فجر در لیگ مانند قهرمانی در آن برای ما محسوب می شود.

دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و فجر از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2007747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha