۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۲

ربیعی خبر داد:

ثبت نام 30 زوج جوان استان مركزي در طرح مطلع مهر

ثبت نام 30 زوج جوان  استان مركزي در طرح مطلع مهر

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از اجرای طرح مطلع مهر خبر داد و گفت: در این طرح که ویژه زوجهای جوان می باشد تا کنون 30 زوج ثبت نام کرده اند.

رضا ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر بافزود: این طرح که در سه بخش سلامت، بهداشت، احكام خانواده و روانشناختی است با هدف با هدف تحکیم بنیان خانواده و تقویت این نهاد مقدس برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت نهاد خانواده بر استحکام آن تاکید کرد و افزود: تعمیق باور های دینی، توجه به معنویات در خانواده ها و تقویت بنیان خانواده از اهداف این طرح است.

ربیعی با اشاره به اینکه طرح مطلع مهر ویژه زوج هایی است كه در پنج سال نخست ازدواج به سر می برند٬ خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی نیز همچون سایر دستگاه ها اقدام به ثبت نام از زوج های جوان تحت پوشش خود برای شرکت در این طرح کرده است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه کارکنان بهزیستی٬ افراد تحت پوشش٬ مدد جویان و فزندان آنها در این طرح شرکت کرده اند٬ اضافه کرد: در حال حاضر 30 زوج جوان برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی هدف اين طرح درسطح كلان را تحكيم و تقويت نهاد خانواده و تعالي آن به عنوان اصلي ترين نهاد اجتماعي به منظور دستيابي به جامعه، بهبود كيفيت رابطه زوجين از طريق ارتقاء سطح مهارتهاي زندگي، پيشگيري از بروز و گسترش زمينه هاي طلاق در خانواده، پيشگيري از بروز و گسترش زمينه هاي طلاق در خانواده،فرهنگسازي در جهت تعميق باورها و آموزه هاي ديني متناسب با تقويت بنيان خانواده و برقراري خانواده هايي سالم و كارامد به عنوان بستر تربيت نسلهاي آتي دانست.

وی افزود: این طرح با همكاری سه گروه پزشكی، روانشناسی و فقهی در استان مركزي به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

کد خبر 2007761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha