۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۰۶

باقرپناهی عنوان کرد:

حادثه 22 بهمن قم با هدف ایجاد انحراف در خط اصیل انقلاب انجام شد

حادثه 22 بهمن قم با هدف ایجاد انحراف در خط اصیل انقلاب انجام شد

قم - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی استان قم حادثه اخیر قم در 22 بهمن را به قصد ایجاد انحراف در خط اصیل انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا باقرپناهی در جلسه شورای اسلامی استان قم گفت: هدف و منشأ اصلی اعمال فشار از طریق اینگونه بداخلاقی‌های سیاسی ایجاد انحراف در مسیر اصلی و اصیل انقلاب است و این تحرکات هیچ ربطی به اختلاف نظر در اداره امور کشور ندارد چون هر نظر و اختلاف نظری از مجرای قانون قابل تحلیل و اعمال خواهد بود بلکه اختلاف نظرها موجب رشد و شکوفایی در اداره امور کشور نیز می گردد.

وی ادامه داد: آنجا که قانون زیر پا گذاشته می شود و قانون گریزی رویه می‌گردد و از این نحو بد اخلاقی‌ها به عنوان ابزاری برای اعمال نظر بکار گرفته می شود و این گونه حوادث به وقوع می پیوندد این دلالت بر انحراف عاملان و مسببین آن و قصد ایجاد انحراف از خط اصیل انقلاب را دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم در این رابطه افزود: ملت هوشمند و انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که خط اصیل اسلام انقلاب را خوب می‌شناسد و این گونه تحرکات اگر چه کام ملت را تلخ می نماید اما هرگز نمی تواند مسیر آنان را از اسلام و انقلاب و ولایت منحرف سازد.

وی در مورد شدت زشتی و انحراف آشکار این تحرکات اظهار داشت: ابراز نگرانی مراجع و علماء از این اقدامات اخلال گرانه و حرام عینی برشمردن این تحرکات نشان از شدت زشتی و انحراف آشکار آن بود و البته بسیاری از دلسوزان نظام هم نتوانسته‌اند سکوت خود را در مقابل این حادثه نگه دارند بگونه‌ای که خائنانه بودن این اخلال گری و حتی هماهنگی این حرکت با آن سوی آبها از بعضی از اصحاب قلم رقم خورد و دشمن پسند بودن آن طمع بقاء در قدرت سازمان یافته بودن آن و ارتباط آن با جریان انحرافی مورد توجه و دقت بعضی از بزرگان و شخصیت های سیاسی قرار گرفت و پشت پرده آن را تأسف برانگیز دانستند و نهایتاً رهبری معظم نیز آن نصیحت مشفقانه را فرمودند.

باقرپناهی در این رابطه افزود: صف عاملان و مسببین این حادثه از صف ملت جداست و همانگونه که علما و مراجع فرمودند باید با عاملان و مسببین آن برخورد و آنان را به ملت معرفی کرد.
 

کد خبر 2008362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha