۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۳۴

در جبل النور مشهد/

ورزشکاران و مسئولان فدراسیون کوهنوردی بر سر مزار شهدای گمنام lداي احترام كردند

ورزشکاران و مسئولان فدراسیون کوهنوردی بر سر مزار شهدای گمنام lداي احترام كردند

مشهد - خبرگزاری مهر: ورزشکاران و مسئولان فدراسیون و روسای هیئت های کوهنوردی کشور با حضور بر سر مزار شهدای گمنام جبل النور مشهد ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای کوهنورد را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری همایش روسا، دبیران،نوتب رئیسان بانوان و هیئت های کوهنوردی سراسر کشور عصر پنج شنبه که در محل مجتمع پذیرایی کوهسنگی مشهد برگزار شد کلیه شرکت کنندگان اعم از ورزشکاران مسئولان فدراسیون و هیئت های کوهنوردی کشور با حضور ببر سر مزار شهدای گمنام جبل النور واقع در کوهسنگی مشهد پیمانی دوباره با شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بستند.

شرکت کنندگان در همایش روسا، دبیران، نواب رئیسان بانوان و هیئت های استانی فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام جبل النور مشهد ضمن تجدید میثاق و ادای احترام با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای کوهنورد را گرامی داشتند.

رئیس هیئت کوهنوردی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه ویژه شهداء در حفظ و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی اظهار کرد: همه ما آرامش و آسایشی را که امروز در سایه آن به فعالیت هایمان می پردازیم را به برکت خون شهیدان به دست آورده ایم.

حسین امانی همچنین با اشاره به بخشی از فعالیت های عمده هیئت کوهنوردی خراسان رضوی در سال 91 گفت: در نیمه اول سال با صعود به آزاد کوه با حضور 360 نفر از کوهنوردان خانم و آقا کارمان را شروع کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم سال نیز با صعود به یکی از قله های شهرستان خواف و با شعار کوه خوانی و کتاب نوردی سعی کردیم ضمن انجام یک فعالیت ورزشی یک کار فرهنگی هم انجام دهیم.

امانی همچنین با شاره به بازسازی و ساخت جان پناه در منطقه اخلمد عنوان کرد: بازسازی و ساخت جان پناه و مدرسه کوهنوردی شهید احمدی را با حمایت سازمان ورزش و جوانان استان در منطقه اخلمد انجام دادیم.

وی همچنین با اشاره به بازسازی جان پناه شهید مدرس بیان کرد: جان پناه شهید مدرس در منطقه بینالود نیز مورد بازسازی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2008619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha