۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۳۴

حجت الاسلام آتش زر مطرح کرد:

ضرورت سرمایه گذاری با ماهیت فرهنگی در قم / ریسک سرمایه گذاری در قم در حد صفر است

ضرورت سرمایه گذاری با ماهیت فرهنگی در قم / ریسک سرمایه گذاری در قم در حد صفر است

قم - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مدیران استان به سرمایه گذاری با رویکرد اسلامی توجه ویژه دارند گفت: قم درشرایط کنونی نیاز مبرمی به سرمایه گذاران فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر‏، حجت الاسلام سید محمد آتش‌زر ظهر پنج‌شنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع بین المللی تجاری اداری و هتل پنج ستاره قم که با حضور معاون استاندار‏، شهردار و برخی از مدیران و صنعتگران استان انجام شد گفت: مسئولان قم سرمایه گذاران را متولی بهره وری سرمایه می‌دانند که می‌خواهند با هوش اقتصادی خود ضریب توسعه شهر را بالا ببرند.

ویژگی‌های ممتاز سرمایه گذاری در قم

وی با تاکید براینکه دیگر معنای قدیمی سرمایه داری جایی در اقتصاد امروز ندارد گفت: نباید یک سرمایه گذار را فردی معرفی کنیم که به دلیل مکنت مالی با دیگران فرق و فاصله طبقاتی دارد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اینکه خوشبختانه امروزه رفاه عمومی تاحدودی تامین شده است گفت: کسی منکر مشکلات اقتصادی نیست اما در مجموع وضع عمومی مردم خوب شده است و می‌توانند خیلی از خواسته‌های خود را برآورده کنند.

وی با تاکید براینکه سرمایه گذاری در قم دارای ویژگی‌های ممتازی است گفت: با توجه به اهمیتی که سرمایه گذار در قم دارد معمولا مسئولان استان بهترین امکانات و اماکن را در اختیار آن‌ها برای سرمایه گذاری می‌گذارند.

هرکس یک شغل ایجادکند سرباز مخلص خداوند است

حجت الاسلام آتش زر با تاکید بر اینکه با توجه به جایگاه مذهبی قم برگشت سرمایه در این شهر در حد یقین است، افزود: یکی دیگر از مزایای شهر قم این است که مدیران استان همگی از لحاظ اقتصادی و حرفه‌ای سالم و بی‌خدشه هستند و با صلابت و بدون چشم داشتی در اختیار خواسته‌های مردم هستند.

وي از برخورد قاطع با مدیران و کارکنان متخلف حوزه شهری خبرداد و گفت: یکی از ضروریات سرمایه گذاری در قم سرمایه گذاری با ماهیت فرهنگی از جمله گردشگری است.

آمادگی واگذاری 5 درصد از سرمایه گذاری‌ها به خارجی‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر قم از حضور سرمایه گذاران در قم استقبال کرد وگفت: در شرایط کنونی هرسرمایه گذاری برای حتی یک نفر شغل ایجاد کند سرباز خداوند است و شاید به جرات بتوان گفتشان و ارزش او خیلی بیشتر از یک مدیر اجرایی باشد.

وی با تاکید براینکه اسلام دین کامل و شاخصی است افزود: اسلام به مالکیت و سرمایه اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و دنبال گدا پروری و راحت طلبی نیست.

حجت الاسلام آتش زر با اعلام این خبر که مدیران حوزه شهری حق واگذاری 5درصد از ظرفیت‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران خارجی را دارد گفت: سرمایه گذاری در قم حتی برای سرمایه گذاران خارجی کاملا توجیه دارد و ما از آن قاطعانه حمایت می‌کنیم.

وي با اشاره به سالروز ورود امام(ره) به قم گفت: ما هرچه داریم از امام داریم. امام(ره) اولین و مهم‌ترین کسی بودند که استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب صهیونیستی را در نظر مردم ایران خوار کردند و ثمرات این اقدام ارزشمند در جای جای دنیا به چشم می‌خورد.

کد خبر 2008620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha