۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۳۴

حاشیه دیدار پرسپولیس - سایپا ؛

امپراتور شدن گل‌محمدی و درخواست از کمیته داوران/ انتقال مهاجم سایپا به بیمارستان

امپراتور شدن گل‌محمدی و درخواست از کمیته داوران/ انتقال مهاجم سایپا به بیمارستان

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در حالی عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد كه در جریان این بازی هواداران گل محمدی را با شعار "یحیی امپراتور" تشویق كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا البرز كه نخستین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر است از ساعت 17:20 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد كه حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

* ساعت 15 درهای ورزشگاه را باز كردند و تا حدود نیم ساعت پیش از آغاز بازی كمتر از 5 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند اما تا پایان نیمه نخست این تعداد به كمتر از 15 هزار نفر رسید.

* ابراهیم صادقی كاپیتان محروم تیم سایپا پیش از آغاز بازی با بازیكنان این تیم در زمین حاضر شد و در تمرینات گرم كردن حضور یافت.

* هواداران پرسپولیس پیش از بازی نیلسون را بیش از سایر نفرات تشویق كردند. در این بین تشویق رحمان احمدی دروازه بان ملی پوش سایپا هم بسیار جالب توجه بود.

* سیموئز، ماركار آقاجانیان، امید نمازی و گاسپار از اعضای كادر فنی تیم ملی هستند كه با حضور در جایگاه ویژه این بازی را تماشا كردند. همچنین محمد آخوندی مدیر پیشین روابط عمومی سازمان تربیت بدنی، مهدی دادرس و سبحانی مدیر عامل سایپا هم در این جایگاه حضور دارند. كریم باقری و وینگو بگوویچ هم در دیگر جایگاه ویژه دیگر ورزشگاه نشستند.

* یحیی گل محمدی همانند بازی های گذشته زودتر از بازیكنان به زمین آمد و هنگامی كه عرض زمین را برای نشستن روی نیمكت طی می كرد تماشاگران او را به عنوان یحیی امپراتور صدا كردند.

* ضمن اینكه تعدادی از تماشاگران سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس هم را تشویق كردند كه او از روی نیمكت بلند شد و برای آنها دست تكان داد.

* رحمان احمدی، ابراهیم شكوری، حامد شیری، روزبه شاه علی دوست و كاظم برجلو پش از آغاز بازی به سمت گل محمدی رفته و از او برای حضور در زمین رخصت گرفتند ضمن این كه گل محمدی به همراه شیرینی به سمت نیمكت سایپا رفتند

* تماشاگران پرسپولیس بعد از هر گل یحیی گل محمدی را به شدت تشویق می كردند.

* پرسپولیسی ها امروز در ورزشگاه دو شعار جالب سر دادند. اولی: "به احترام سردار 6 تایی ها خبر دار" و دومی "كمیته داوران، عدالت عدالت" كه این شعارها خودجوش بود!

* میلاد غریبی مهاجم جوان تیم سایپا در اواسط نیمه اول پس از برخورد با امیرحسین فشنگچی از ناحیه سر دچار مصدومیت شد. او دقایقی به بازی ادامه داد اما به دلیل سرگیجه و وضعیت نامناسب از زمین بیرون رفت. مجتبی تقوی پس از خروج این بازیكن از زمین او را در آغوش گرفت و به وی دلداری داد.

* پس از خروج میلاد غریبی از زمین مسئولان ورزشگاه بارها راننده آمبولانس را صدا زدند اما او متوجه نشد و همین مساله باعث شد كه این بازیكن مصدوم با 5 دقیقه تاخیر ورزشگاه را ترك كند و راهی بیمارستان شود.

* پس از اینكه در دقیقه 45 داور یك ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام كرد هادی نوروزی توپ را برداشت تا ضربه بزند اما در نهایت توپ به رضا حقیقی سپرده شد و او پنالتی را نواخت. تماشاگران هم خواستند تا نیلسون این ضربه را بزند.

کد خبر 2008635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha