۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۱

پورحیدری عنوان کرد:

قلعه‌نویی باید پاسخگوی تغییرات باشد/ استقلال شانس زیادی در لیگ قهرمانان دارد

قلعه‌نویی باید پاسخگوی تغییرات باشد/ استقلال شانس زیادی در لیگ قهرمانان دارد

مشاور فنی باشگاه استقلال در خصوص تغییرات ایجاد شده در ترکیب این تیم مقابل الریان قطر گفت: کادر فنی با در نظر گرفتن تمامی جوانب این کار را کرد و قلعه‌نویی یهتر می تواند در این باره پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور پورحیدری با اشاره به نخستین دیدار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که به تساوی 3 بر 3 با تیم الریان قطر انجامید، گفت: ما با یک تیم خوب و بسیار حرفه‌ای بازی کردیم. برابر الریان می‌توانستیم برنده باشیم اما همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم به آنچه که شایسته آن بودیم دست یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زوج صادقی و منتظری در این بازی به یک‌باره تغییر کرد، خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم همه جوانب را در نظر می‌گیرد. در تمرین‌ها نیز شرایط حریف را مرور کردیم. البته این اولین بار نبود که چنین ارنجی را در ترکیب تیم مشاهده می‌کردیم و با این کار دیدید که کناره‌های تیم الریان کاملا از کار افتاد و بعد از این که اکبرپور به خاطر دوندگی فراوان خسته شد و از زمین بیرون رفت اندکی راه افتاد. با این حال به این سوال خود آقای قلعه‌نویی بهتر می تواند در خصوص ترکیب تیم صحبت کند.

مشاور فنی استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: اول باید به مراحل بالاتر صعود کنیم و بعد از  آن به قهرمانی فکر کنیم. این استقلال به خصوص در نیم فصل دوم به تیم کاملی تبدیل شده است و از شانس زیادی در لیگ قهرمانان برخوردار است. امسال بر خلاف دوره های قبل بازیهای پلی‌آف هم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و این کار ما را راحت تر می‌کند.

پورحیدری همچنین با اشاره به دو بازی بعدی استقلال برابر صبای قم و تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: همه بازیهای لیگ در هفته‌های آینده سخت شده‌اند. بازی بعدی ما برابر صبا است که صمد مرفاوی، سرمربی این تیم شناخت زیادی از استقلال دارد البته ما هم از این تیم شناخت کاملی داریم. همچین دیدار با تراکتورسازی برای ما خیلی مهم است چون با این تیم در کورس قهرمانی قرار داریم و باید به همه امتیازات دست پیدا کنیم.

کد خبر 2009034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha