۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۸:۱۶

رضایی در گفتگو با مهر:

مذاکره با 1+5 را به نتیجه برسانند/ نباید از موضع بالا با ایران برخورد کرد

مذاکره با 1+5 را به نتیجه برسانند/ نباید از موضع بالا با ایران برخورد کرد

سمنان-خبرگزاری مهر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما رابطه خوبی با گروه 1+5 داریم، تصریح کرد: باید فعالان عرصه سیاست خارجی ما همین رابطه خوب را بطور جدی به نتیجه برسانند.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به رشد نقدینگی در کشور افزود: باید نقدینگی را در مسیر واقعی قرار دهیم و آنرا که تبدیل به سیل شده به کانال های تولید وسرمایه گذاری برگردانیم.

وی با بیان اینکه جهت رونق اقتصادی باید برای تولید و اشتغال بهتر برنامه ریزی کنیم گفت: با فراهم کردن امکانات این دو موضوع امید و اعتماد به مردم برگردانده می شود و مردم از سرمایه وتوانایی خود در زمینه های مختلف از جمله صنعت وکشاورزی استفاده می کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین نیاز جامعه امروز را حل مشکلات اقتصادی دانست و تصریح کرد: باید گرانی مهار و مشکل بیکاری را بسرعت حل کرد.

مذاکره 1+5 را قبول داریم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما رابطه خوبی با گروه 1+5 داریم، تصریح کرد: باید فعالان عرصه سیاست خارجی ما همین رابطه خوب را بطور جدی به نتیجه برسانند.

رضایی ضمن تصریح بر اینکه مذاکره 1+5 را قبول داریم، خاطرنشان کرد: هم اکنون داریم خوب پیش می رویم و در این زمینه نرمش اولیه را دیدیم که این کافی نیست و به مذاکرات بیشتر نیاز است.

نباید از موضع بالا با ایران برخورد کرد

وی با اشاره به مطرح شدن بحث مذاکره ایران و آمریکا نیز گفت: بحث مذاکره همانطور که رهبر انقلاب فرمودند بسیار روشن است و آمریکایی ها باید قبول کنند که ایران می‌خواهد یک قدرت مستقل باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه، با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها نباید در مسائل داخلی ایران دخالت کنند، تصریح کرد: ما معتقدیم آمریکایی‌ها نباید از موضع بالا با ایران برخورد و علیه ما توطئه کنند.
 

کد خبر 2009094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha