۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اطلاع‌رسانی جشنواره شعر فجر امسال از کیفیت بهتری برخوردار بود

اطلاع‌رسانی جشنواره شعر فجر امسال از کیفیت بهتری برخوردار بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مطلوب ارزیابی کردن امر اطلاع‌رسانی هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر گفت: کار اطلاع‌رسانی جشنواره بسیار خوب و بهتر از دوره‌های قبل انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مطلوب ارزیابی کردن امر اطلاع‌رسانی این دوره از جشنواره شعر فجر گفت: کار اطلاع‌رسانی جشنواره بسیار خوب و بهتر از دوره‌های قبل انجام شد.

وی تاکید کرد: امسال در مقایسه با سال‌های قبل، میزان و حجم اطلاع‌رسانی جشنواره شعر فجر و نیز کیفیت آن قابل قبول بود و البته دوستان در مطبوعات، نشریات، خبرگزاریها و پایگاه‌های خبری هم بری پوشش این برنامه تلاش بیشتری انجام دادند.

حسینی اضافه کرد: رسانه‌ها همکاری خوبی با شعر فجر داشتند و جا دارد من از آنها تشکر کنم؛ همین همکاری بود که باعث شد استقبال بیشتری از این جشنوراه صورت گیرد. حق هم همین است که وقتی بحث شعر در میان می‌افتد، این انتظار هست که بازتاب بیشتری داشته باشد تا جمع بیشتری از مردم از آن بهره‌مند شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: آثاری که امسال به جشنواره شعر فجر رسید، قابل مقایسه با دوره قبل نیست و ما شاهد یک پیشرفت 60 درصدی در تعداد آثار بودیم.

وی تصریح کرد: امسال از همه استان‌ها برای مشارکت در جشنواره شعر فجر دعوت به عمل آمده بود تا در هفت منطقه کشور برنامه‌ها برگزار شود که اینها طبق زمانبندی خودشان به شکل خوبی به مرحله اجرا درآمدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در مجموع فکر می‌کنم دوستان دبیرخانه جشنواره شعر فجر و همه دست اندرکاران این رویداد بزرگ سعی کردند گام‌های خوبی در راستای تکریم از شاعران کشورمان بردارند.

کد خبر 2009301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha