۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۰۱

رئیس شورای صنفی نمایش:

اکران "آقای الف" می‌تواند 6 ماه ادامه یابد/ تلاش برای حل مشکل "قاعده تصادف"

اکران "آقای الف" می‌تواند 6 ماه ادامه یابد/ تلاش برای حل مشکل "قاعده تصادف"

رئیس شورای صنفی نمایش از تلاش برای حل مشکل نمایش فیلم "قاعده تصادف" در گروه سینمایی قدس خبر داد.

سیدضیاء هاشمی رئیس شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فقط سه سینما در تهران قابلیت نمایش فیلم سه بعدی "آقای الف" را دارد. بر همین اساس این فیلم از روز 24 اسفند ماه در سه سینمای ایوان شمس، آزادی و فرهنگ روی پرده می‌رود.

وی افزود: "آقای الف" در ایوان شمس در تمامی سانس‌ها و در آزادی و فرهنگ به صورت سانس فوق‌العاده اکران می‌شود و اگر فیلم با مخاطبان زیادی روبه‌رو شود قطعا سانس اضافه خواهیم کرد. البته فیلم به‌طور همزمان در سینما هویزه مشهد هم اکران می‌شود.

به گفته وی، اگر این فیلم در جذل مخاطب موفق باشد قطعا می‌تواند تا 6 ماه به اکران خود ادامه دهد زیرا فیلم سه‌بعدی دیگری نداریم که جایگزین آن شود و به همین دلیل محدودیت اکران وجود ندارد.

هاشمی درباره حاشیه‌های اکران "قاعده تصادف" نیز عنوان کرد: مدیر این سینما که یکی از سرگروه‌های اکران است، درخواست جدیدی را مطرح کرده است. آنها تصمیم دارند که یک سانس را به نمایش تئاتر اختصاص دهند که چون سرگروه هستند، نمی‌توانند.

وی در پایان عنوان کرد: از سوی دیگر این سینما درخواست اکران یک فیلم جنگی کرده است. درست است که این درخواست از طرف یک سینمادار در این شرایط اهمیت دارد اما ما دنبال این موضوع هستیم که چرا باید چنین درخواستی برای اکران نوروز مطرح شود. در هر صورت "قاعده تصادف" فیلمی است که چهار سیمرغ از جشنواره فجر دریافت کرده و می‌تواند برای مخاطب خصوصا نسل جوان جذاب باشد. ما به دنبال حل این مشکل هستیم و به زودی برطرف خواهد شد.

اکران چهار گروه دیگر سینماهای تهران حدود یک هفته است که قطعی شده و نمایش‌ها از 23 اسفند ماه آغاز می‌شود. همچنین "آقای الف" نیز به طور همزمان به عنوان اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران روی پرده می رود.

کد خبر 2009420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha