۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۳۱

خسرویار:

جودوكار خراسان شمالي به اردوي تيم ملي دعوت شد

جودوكار خراسان شمالي به اردوي تيم ملي دعوت شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئيس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي گفت: جودوكار اين استان به اردوي تيم ملي جوانان كشور راه يافت.

كوروش خسرويار عنوان كرد: رقابت هاي جودو انتخابي تيم ملي جوانان با شر كت 84 ورزشكار مدعی حضور در اردوی تیم ملی و با نظارت اعضای کادر فنی تیم ملی و آرش میراسماعیلی؛ مدیر تیم‌های ملی، در محل سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد که در پایان نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

وي با بيان اينكه در اين مسابقات سه جودوكار نيز از خراسان شمالي حضور داشتند، اظهار داشت: مهدي دليريان در وزن 66 كيلوگرم، داريوش باغچقي در 73 كيلو و رضا اماني در وزن 81 كيلوگرم جودوكاران خراسان شمالي را در اين رقابت هاي تشكيل مي دادند كه در پايان هر سه آنها موفق به كسب مدال شدند.

خسرويار افزود: مهدي دليريان در وزن 66 كيلوگرم ضمن كسب مدال نقره به اردوي تيم ملي جوانان دعوت شد و داريوش باغچقي و رضا اماني نيز به ترتيب در اوزان 73 و 81 كيلوگرم در مكان سوم ايستادند.

وي عنوان كرد: در اين مسابقات در نهایت 16 جودوکار جواز حضور در اردوی آمادگی تيم ملي جوانان را كسب كردند و بر اساس برنامه قرار است اين نفرات در اردوی مشترکی که از اواسط ماه جاری با حضور جودوکاران خارجی در تهران برگزار می شود، شرکت كنند.

به گفته رئيس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي، مهدي دليريان؛ جودوكار ارزنده اين استان سال آينده به همراه تیم ملی جودو جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان شركت خواهد كرد.

کد خبر 2009426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha