۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۰۰

جعفری در گفتگو با مهر:

مشکل ارفاق وزن فرنگی‌کاران را حل کردیم/ جوایز کشتی‌گیران را این هفته می‌دهیم

مشکل ارفاق وزن فرنگی‌کاران را حل کردیم/ جوایز کشتی‌گیران را این هفته می‌دهیم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در واکنش به اعتراض فرنگی کاران به عدم ارفاق وزن در رقابتهای قهرمانی کشور گفت: این مساله را با رسول خادم مطرح و مشکل را حل کردیم.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اعتراض فرنگی کاران به عدم ارفاق وزن در حالی مطرح شده که آزادکاران از این داستان مستثنی بودند. طبیعتا باید به این مساله رسیدگی می شد که ما نیز به عنوان اعضای کادر فنی این مشکل را با رسول خادم مطرح کردیم در نهایت قرار شد رقابتهای قهرمانی کشور با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار شود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از فرنگی کاران جام جهانی 2013 تهران گفت: طبق اعلام قبلی مقرر شد که به آزادکاران و فرنگی کاران ملی پوش ایران در جام جهانی 2013 تهران به ترتیب مبلغ 30 و 20 میلیون تومان جایزه نقدی داده شود که این جوایز طی هفته جاری در مراسمی ویژه به کشتی گیران اهدا خواهد شد.

جعفری به آغاز مجدد برنامه های آماده سازی تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: تا اواخر هفته جاری برنامه ریزی جامع و مدونی برای فرنگی کاران صورت خواهد گرفت، چرا که این کار باید با توجه به رقابتهای قهرمانی آسیا در هندوستان هر چه زودتر انجام شود. اعضای کادر فنی باید هر چه در توان دارند به کار گیرند، چرا که باید اواسط فروردین ماه سال آینده تیمی قبراق و مدعی را راهی رقابتهای آسیایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني كشور طي روزهای 18 تا 20 اسفندماه در تهران برگزار مي شود.

کد خبر 2009743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha