اخبار لبنان/

نقض حریم هوایی لبنان از سوی صهیونیستها/ تمجید از سخنان سید حسن نصرالله

نقض حریم هوایی لبنان از سوی صهیونیستها/ تمجید از سخنان سید حسن نصرالله

نقض حریم هوایی لبنان از سوی هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی، اتخاذ تدابیر امنیتی در برخی مناطق لبنان و هشدار رئیس تشکل ناصری های مستقل درباره فتنه افکنی از مهمترین اخبار این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری لبنان، ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان در مناطق علما الشعب، المتن، عالیه، بعلبک و رباق از منطقه کفرکلا خارج شده است.

از سوی دیگر، ارتش لبنان در بیانیه ای دیگر از اتخاذ تدابیر امنیتی ویژه به منظور تامین امنیت برگزاری انتخابات شورای شهر در مناطق جبل، البقاع، و مناطق شمالی و جنوبی این کشور خبر داد.

این در حالی است که منابع لبنانی از بازگشت آرامش به زندان صور خبر دادند.

از سوی دیگر ودیع الخازن رئیس شورای کل مارونی ها در لبنان گفت: میشل سلیمان رئیس جمهوری لبنان عاملی برای ثبات همه لبنانی هاست.

وی افزود: اگر مواضع حکیمانه رئیس جمهوری لبنان نبود، ارتش نمی توانست تدابیر امنیتی لازم را برای مقابله و مهار اوضاع اتخاذ کند.

از سوی دیگر مصطفی حمدان دبیر جنبش ناصری های مستقل لبنان گفت: ارتش در شرایط کنونی نقش مهمی در کشور ایفا می کند و همه لبنانی ها باید در شرایط فعلی در کنار ارتش باشند.

وی افزود: ماههای پس از ماه مارس، روزهای دشواری برای لبنان خواهد بود و ما باید در کنار ارتش باشیم به ویژه اینکه فضای مناسبی برای افراط گرایان در لبنان ایجاد شده است.

حمدان بیان کرد: سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نفاق و دورویی گروه دیگر را برملا کرد و اگر دوراندیشی حزب الله نبود مشخص نبود وضع چه می شد.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع سوریه بیان کرد: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در روند سیاسی این کشور حاضر خواهد بود و در انتخابات سال 2014 پیروز خواهد شد.اگر نظام مقاوم عربی در سوریه متلاشی شود همه منطقه دچار تفرقه خواهد شد.

کد خبر 2009758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha