۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۰۱

رئیس هیات مدیره داماش مطرح کرد:

بازیکنان و کادرفنی ملزم به اطاعت از مدیرعامل هستند/ عابدینی اختیار تام دارد

بازیکنان و کادرفنی ملزم به اطاعت از مدیرعامل هستند/ عابدینی اختیار تام دارد

رئیس هیات مدیره باشگاه داماش ضمن تاکید بر اینکه تا پایان فصل به غیر از عابدینی هیچکس در تیم داماش حق مصاحبه ندارد، گفت: طبق تصمیم مالک و هیات مدیره باشگاه از این پس عابدینی در کلیه امور باشگاه و تیم اختیار تام داشته و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ملزم به اطاعت از وی هستند.

شهرام قویدل در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد خصوص آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت: صحبت‌هایی که در برخی از رسانه‌ها مبنی بر استعفای مدیر عامل و کناره‌گیری مالک باشگاه داماش مطرح می‌شود، کذب محض است. طی نشست مشترکی که مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه داماش داشتند مقرر شد از این پس امیر عابدینی در تمامی امور باشگاه و تیم اختیار تام داشته و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ملزم به اطاعت از وی هستند.

وی در همین خصوص افزود: در نشست هیات مدیره باشگاه داماش به عابدینی ماموریت داده شد تا ضمن حفظ تیم در رقابتهای لیگ برتر برای موفقیت در جام حذفی و آماده سازی تیم برای فصل آینده برنامه ریزی کرده و کارهای لازم را انجام دهد.

مالک باشگاه داماش گیلان تاکید کرد: از این پس کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی حتی سرمربی تیم تا پایان فصل ممنوع المصاحبه بوده و فقط عابدینی مواضع باشگاه را اعلام می‌کند و اگر قرار است مصاحبه‌ای صورت گیرد باید با هماهنگی با شخص مدیر عامل باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه داماش در پایان گفت: از این پس باشگاه داماش برای بقا در رقابتهای لیگ برتر و قهرمانی در مسابقات جام حذفی در وضعیت آماده باش قرار می‌گیرد.

کد خبر 2009760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha