تحولات سوریه/

ادامه عملیات ارتش در مناطق مختلف / درخواست از مخالفان برای کنار گذاشتن سلاح

ادامه عملیات ارتش در مناطق مختلف / درخواست از مخالفان برای کنار گذاشتن سلاح

نیروهای ارتش سوریه در ادامه تلاشهای خود برای برقرای ثبات در این کشور در مناطقی از ادلب، حمص و دمشق عملیاتهایی علیه گروههای مسلح انجام داد و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داد ارتش سوریه از گروههای مخالف خواسته است سلاحهای خود را بر زمین گذاشته و در گفتگوهای ملی برای حل مسالمت آمیز بحران کشور شرکت کنند.

از سوی دیگر خبرگزاری سوریه به نقل از منابع سوری از عملیات ارتش در نزدیکی زندان مرکزی شهر الرقه و شهر الفروسیه و کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریستها خبر داد.

این منابع همچنین از عملیات یگانهای ارتش علیه افراد مسلحی که قصد نفوذ به الرقه از منطقه المشلب را داشتند، خبر دادند.

از سوی دیگر منابع نظامی اعلام کردند: نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی در حومه حمص علاوه بر انهدام ادوات متعلق به گروههای مسلح، تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

سانا گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق مختلف حومه ادلب در مناطق بزیت، القنیه، ، الصابونیه، النیرب، الحمامیات، المستریحه تعدادی از سرکرده های گروههای تروریستی از جمله محمود العمر و عمر خطاب  را به هلاکت رساندند.

منابع سوری از عملیات ارتش در مناطق حجر الاسود، السبینه و الغوطه شرقی و کشته شدن احمد قاسم، علی عیسی المحمود، عرفان النقشبندی، احمد المنفوش، محمد الدومانی، سمیر الحلاق، احمد السید، هیثم الزرعی، محمد خلیفه، ایمن عبدالهادی، نجم الدین مطر و کمال رحال خبر دادند.

کد خبر 2009822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha