۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۳۲

مستاجران در گفتگو با مهر:

انتخابات آزاد بهانه فتنه‌گران برای بازگشت به دنیای سیاست است

انتخابات آزاد بهانه فتنه‌گران برای بازگشت به دنیای سیاست است

اصفهان – خبرگزاری مهر: یک کارشناس سیاسی گفت: انتخابات آزاد بهانه فتنه‌گران برای بازگشت به دنیای سیاست است اما مردم هوشمند ایران با الهام از مکتب عاشورا در انتخابات 92 نیز برترین انتخاب را خواهند داشت.

مهدی مستأجران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مطرح شدن مبحث انتخابات آزاد اظهار داشت: مطرح کردن مبحث انتخابات آزاد از سوی برخی افراد به طور کامل هدفمند است.

وی افزود: نا امید کردن مردم از شرکت در انتخابات‌های مختلف از جمله ریاست‌جمهوری  از جمله اهداف پشت پرده  این مسئله است و این در حالی است  که تا کنون تمام انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به صورت آزاد بوده است.

مطرح شدن انتخابات آزاد از سوی پیشکسوتان جای تعجب دارد

این کارشناسی سیاسی تصریح کرد: اینکه برخی افراد پیشکسوت انقلاب نیز این مسئله را مطرح می‌کنند جای تعجب دارد و البته برخی افراد نیز در این مسئله تنها منفعت شخصی را در نظر گرفته و به علت اینکه می‌دانند با مشارکت حداکثری مردم به هدفشان نمی‌رسند با دشمنان نظام هم‌سو شده‌اند.

وی ادامه داد: آنها به خوبی می‌دانند که عملکردشان مورد رضایت ملت ایران نیست  چرا که  در انتخابات 88 عموم مردم به این افراد روی خوش نشان ندادند اما به جای جبران سیاست‌ها و افکار غلط خود نسبت به مردم کینه‌توزی می‌کنند.

انتخابات، امتحان سخت ملت و مسئولان

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: هر انتخاباتی برای مردم ایران و به خصوص مسئولان نظام  یک امتحان سخت است.

وی با اشاره به اینکه  انتخابات ریاست‌جمهوری حساسیت مضاعفی دارد، تصریح کرد: در این امتحان سخت مسئولان باید دین و اصول انقلاب را سر لوحه کار خود قرار دهند و از اندیشیدن به کسب قدرت و جریان‌های سیاسی بپرهیزند.

عملکرد برخی اصلاح‌طلبان با فرهنگ عاشورایی مطابقت ندارد

مستاجران با اشاره به اینکه برخی اصلاح‌طلبان عملکرد خود را به امام حسین(ع) منتسب می‌کنند، بیان داشت:  رفتارهای این افراد در طول سال‌های گذشته نشان از مردود شدند آنها در امتحان دارد چرا که عمل آنها متضاد با گفتارشان بود و مردم ایران نیز به فراست این نکته را دریافتند که عملکرد این افراد فرهنگ عاشورایی هم‌خوانی ندارد.

وی اضافه کرد:  مردم این افراد را به دلیل وابسته بودن سیاست‌هایشان به بیگانگان طرد کرده‌اند بنابراین فتنه‌گران اصلاح‌طلب دیگر در میان ما جایی ندارند و هرگز  در انتخابات بعدی رای نمی‌آورند.

این کارشناسان با بیان اینکه لازم است معیار تقوا و اصول رهبری را مد نظر کاندیداها قرار گیرد، گفت: رهبر انقلاب معیارهای لازم را برای انتخاب فرد شایسته به مردم ارائه کرده‌اند که با عمل به آنها هرگز راه را در انتخاب صحیح گم نمی‌کنیم.

کد خبر 2009947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha