۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۸:۵۱

خوش جان:

رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی جهان برای اولین بار در تهران برگزار می شود

رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی جهان برای اولین بار در تهران برگزار می شود

سنندج - خبرگزاری مهر: نائب رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور از برگزاری رقابت های جهانی کشتی پهلوانی در تهران برای اولین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوش جان شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه رقابت های بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سنندج اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که در سال آینده برای اولین بار رقابت های جهانی کشتی پهلوانی در تهران برگزار شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی فدراسیون کشورمان و همچنین نظر مساعد فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جهان هماهنگی های اولیه برای برگزاری رقابت های جهانی کشتی پهلوانی برای اولین بار در تهران صورت گرفته است.
 
نائب رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور گفت: در این دوره از رقابت ها که اردیبهشت ماه سال 92 در تهران برگزار می شود بیش از 40 تیم خارجی حضور پیدا می کنند که عملی کردن این مهم یک اتفاق بسیار خوب در عرصه ورزش کشور به شمار می رود.
 
وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از استان کردستان برای قبول میزبانی رقابت های بین المللی جام فجر در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی عنوان کرد: کردستان در این رشته ورزشی دارای سابقه و تاریخی پرافتخار است و باید زمینه برای تقویت این مهم در استان بیش از گذشته فراهم شود.
 
خوش جان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش برای احیاء و تقویت همه جانبه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور شد و افزود: تلاش و همت جمعی یکی از نیازهای اصلی برای توسعه و تقویت این رشته ورزشی به شمار می رود که انتظار داریم شاهد اقدامات بهتری از سوی هیئت های ورزشی در سراسر کشور باشیم.
 
رقابت های بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور با حضور تیم های افغانستان، جمهوری آذربایجان، عراق و تیم های از استان کردستان به مدت دو روز در سنندج در حال برگزاری است.
  
کد خبر 2009989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha