۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵

استاندار مرکزی خبر داد:

راه اندازی مجدد فرودگاه اراک در هفته جاری

راه اندازی مجدد فرودگاه اراک در هفته جاری

اراک – خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی از راه اندازی مجدد فرودگاه اراک در قالب بهره برداری از طرح تطویل باندو روشنایی باند در هفته جاری خبر داد.

علی اکبر شعبانی فرد با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:طرح توسعه فرودگاه اراک در قالب طرح تطویل باندو روشنایی باند صورت گرفته و در هفته جاری آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تطویل باند فرودگاه اراک 350 متر به ابتدا و انتهای طول باند فرودگاه اراک اضافه شده تا بعد از این امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر در این فرودگاه فراهم شود.

استاندار مرکزی یادآور شد: برای اجرای طرح تطویل باند فزودگاه  100 میلیارد ریال و برای اجرای طرح روشنایی باند 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شعبانی فرد از فرودگاه اراک به عنوان یک سرمایه ملی ارزشمند در اراک یاد کرد و گفت: متاسفانه این سرمایه ارزشمند به دلیل وجود برخی مشکلات فنی بلااستفاده مانده بود که با تدابیر دولتی اندیشیده شده و مصوبات سفر هیات دولت به استان بستر حل این مشکلات فراهم گردید.

وی با بیان این که فعالیت فرودگاه بین المللی اراک بستر رشد و توسعه استان را فراهم خواهد کرد گفت: با راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه و فعال کردن پروازهای باری  برای صادرات محصولات تولیدی در استان شاهد رشد وتوسعه این استان خواهیم بود.

کد خبر 2010050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha