۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۲۰

پرآور عنوان کرد:

شرايط درآمدزايي مردم از دريا تسهيل شود/ لزوم تکریم مسافران نوروزی

شرايط درآمدزايي مردم از دريا تسهيل شود/ لزوم تکریم مسافران نوروزی

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر گفت: بايد شرايط درآمدزايي مردم را از دريا تسهيل كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، آيين توديع و معارفه بخشدار قديم و جديد بخش ريگ شهرستان گناوه با حضور مقامات استاني و شهرستان گناوه برگزار شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر در اين نشست اظهار داشت: مردم ما مستحق و مستوجب خدمت هستند و اقدامات صورت گرفته در اين بخش تنها گوشه‌اي از خدمات نهم و دهم است.

پرآور گفت: خدمت كردن در بخش ريگ به مراتب بيشتر از شهر گناوه و خدمت كردن در روستاي ريگ بيشتر از شهر ريگ با سختي همراه است و اين ديار مردماني دارد كه در هنگام سختي ها به كمك مسئولان مي آيند.

وي بيان داشت: بايد شرايط درآمدزايي مردم را از دريا تسهيل كنيم و از نظرات نخبگان اين شهر حداكثر بهره را ببريم و از نظرات آنها در امر بهبود امور استفاده كنيم.

پرآور عنوان داشت: بايد مهمانان نوروزي را به بهترين نحو تكريم كنيم و شايد زيرساخت‌هاي ما پاسخگو نباشد ولي گشاده رويي مردم ما باعث مي شود تا ما شاهد سيل خروشان گردشگران در سال آينده باشيم.

معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر در پايان گفت: مسئولان بايد در همه زمينه‌ها، ايام تعطيلات نوروز را مديريت كنند تا مردم به سلامت به ديار ما آمده و سپس به ديار خود بازگردند.

مسئله وحدت بايد مد نظر همه مسئولان باشد

امام جمعه بندر ريگ نیز در اين آئين اظهار داشت: امروز مسئله وحدت بايد مد نظر همه مسئولان باشد و مسئولان همواره بايد در اين مسير گام بردارند.

حجت الا سلام سيد عنايت الله هاشمي منش گفت: با وحدت پيشرفت در جامعه حاصل مي شود و دشمن هرگز فكر ايجاد رخنه در صفوف ملت را به ذهن خود در سايه وحدت نمي دهد.

وي ادامه داد: در دوره بخشدار سابق ريگ كارهاي خوبي در سطح بخش صورت پذيرفت و فضاي بين مسئولان بخش نيز فضايي همراه با همدلي و همكاري متقابل بود.

امام جمعه بندر ريگ در پايان اظهار اميدواري كرد: اميد است كه بخشدار جديد نيز در سايه همين وحدت و همدلي منشا بركات فراوان و كارهاي مهم در سطح بخش ريگ باشد.

ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری در بخش ریگ

فرماندار شهرستان گناوه هم در اين آيين گفت: بخشدار قديم بخش ريگ چندين بار استعفاي خود را تقديم ما كرد و ما نيز چندين بار با اين امر مخالفت كرديم ودليل ما براي ماندگاري وي در اين سمت عملكرد مطلوب و رضايت‌مندي مردم بندر ريگ بود و بيشترين علت استعفاي وي مشكلات خانوادگي بوده است.

غلامعلي حبيبي منش گفت: از بخشدار جديد توقع داريم تا نيازمندي‌ها و توانايي‌هاي روستاهاي اين بخش را شناسايي كند و مسائل مردم آنجا و شهر ريگ را پيگيري كند.

وي ادامه داد: يكي از شهرهايي كه در حد و حدود خودش گردشگران نوروزي زيادي براي تفريح و خريد به آن مي آيند، بندر ريگ است و امروز اين بندر به عنوان يك شهر گردشگرپذير در كشور مطرح است.

حبيبي منش متذكر شد: بايد مباحث مربوط به گردشگري مانند مهمان سراها، بهداشت ودرمان و امنيت در ايام تعطيلات نوروز در اين بخش مورد توجه ویژه قرار بگيرد.

فرماندار شهرستان گناوه در پايان گفت: اميدوارم كه در آينده نزديك شاهد افتتاح پروژه هاي بخش ريگ با حضور مقامات استاني و كشوري باشيم.

در پايان اين آيين مصطفي بازياري به عنوان بخشدار جديد ريگ منصوب و از خدمات جمشيد مسگر بخشدار سابق بخش ريگ تقدير به عمل آمد. 

کد خبر 2010851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha