۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۳۶

با درخواست کفاشیان؛

انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران به سال آینده موکول شد

انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران به سال آینده موکول شد

در حالی که گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان به 3 نفر رسیده‌اند علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر از رییس کمیته جوانان فدراسیون خواسته است تا بررسی‌های بیشتری روی گزینه‌های نیمکت این تیم انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین نشست خود با سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال که روز شنبه برگزار شد صحبتی پیرامون گزینه‌های تیم جوانان کشورمان مطرح نکرد تا انتخاب سرمربی این تیم تا پایان سال جاری منتفی شود. کفاشیان در جلسه قبلی که برای انتخاب سرمربی تیم جوانان ایران برگزار شده بود گزینه‌های نهایی مطرح شده از سوی کمیته جوانان را مورد تایید قرار نداد و از ماجدی خواست تا بررسی‌های بیشتری روی کاندیداهای سرمربیگری تیم فوتبال جوانان داشته باشد.

سرپرست کمیته جوانان فوتبال ایران نیز در گفتگوی خود با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر عنوان کرد: در حال حاضر به سه گزینه نهایی رسیده‌ایم که قرار بر این شد کمیته فنی بررسی‌های بیشتری در این باره صورت دهد تا انتخاب نهایی با در نظر گرفتن تمامی جوانب صورت گیرد.

میرشاد ماجدی در پاسخ به این پرسش که انتخاب سرمربی تیم جوانان به سال جدید موکول شده است، گفت: بله تا پایان سال این کار صورت نمی‌گیرد. البته ما همه کارهای را انجام داده‌ایم ولی از آنجا که این انتخاب با وسواس زیادی باید صورت گیرد بار دیگر شرایط را به طور کامل می‌سنجیم تا بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود و در جلسه نهایی با آقای کفاشیان این گزینه را مورد تایید نهایی قرار می‌دهیم و به عموم مردم اعلام می‌کنیم.

کد خبر 2010896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha