۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۴۷

محمودی:

محورهای ارتباطی همدان به دستگاه ترافیک شمار مجهز شد

محورهای ارتباطی همدان به دستگاه ترافیک شمار مجهز شد

همدان – خبرگزاری مهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان از نصب 29 دستگاه ترافیک شمار در محورهای ارتباطی همدان خبر داد و گفت: تمام محورهای ارتباطی اصلی استان همدان به دستگاه های ترافیک شمار مجهز است

گودرز محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تمامی محور های ارتباطی از جمله همدان – ملایر، همدان – صالح آباد، ملایر – بروجرد و آزاد راه همدان – ساوه به دستگاه های ترافیک شمار مجهز شده است.

وی اظهار کرد: این دستگاه ها برای ارتقا ایمنی حمل و نقل و بررسی آمار تردد در جاده ها و کنترل و نظارت بیشتر در جاده ها نصب شده اند.

محمودی با بیان اینکه 55 شرکت مسافربری در استان همدان فعالیت می کنند، عنوان داشت: پراکندگی این شرکت ها به گونه ای است که تمام استان را پوشش داده و تمامی نقاط استان همدان از خدمات حمل و نقل بهره مند است.

وی از فعالیت 28 هزار راننده در استان همدان خبر داد و افزود: این تعداد شامل 23 هزار نفر راننده بخش باری و پنج هزار راننده مسافربری است که تمام آنها کارت هوشمند دریافت کرده اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان با اشاره به هماهنگی های انجام شده با شرکت های مسافربری برای ایام نوروز، تاکید کرد: علاوه بر کنترل های انجام شده از سوی شرکت های مسافربری، بازرسان و ناضران اداره حمل و نقل نیز بر ایمنی خودروها و بحث آموزش رانندگان و اخذ معاینه فنی از سوی آنها کنترل دارند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه های ذیربط از جمله راهداری، اورژانس، پایگاههای هلال احمر و پلیس اقدامات لازم برای ایمنی جاده ها و کاهش آسیب ها به حداقل ممکن را انجام می دهند.

محمودی گفت: سه دستگاه دوربین ثبت سرعت در محورهای مواصلاتی استان همدان نصب شده و تلاش می شود تا قبل از ایام نوروز چند دستگاه به آن اضافه شود.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از23 بهمن آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد، گفت: میزان پیش فروش بلیتهای نوروزی تاکنون از رشد 10درصدی برخوردار بوده است.

محمودی اضافه کرد: چنانچه پیش فروش بلیت های نوروزی تا 20 درصد نیز افزایش یابد، شرکت حمل و نقل استان همدان آمادگی جوابگویی به این رشد را خواهد داشت.

کد خبر 2011213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha