۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸

سرمربی تیم والیبال متین ورامین:

تعهد دادیم تا به حق‌مان رسیدیم/ می‌خواهیم فینالیست شویم

تعهد دادیم تا به حق‌مان رسیدیم/ می‌خواهیم فینالیست شویم

مصطفی کارخانه با ابراز امیدواری از فینالیست شدن متین ورامین در رقابت‌های والیبال لیگ برتر گفت: از ابتدا هدف ما رسیدن به این مرحله از مسابقات بود به همین دلیل تلاش کردیم تا از حق خود برای میزبانی در دیدار سوم استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رقابت با سایپا برای رسیدن به فینال مسابقات والیبال لیگ برتر کار سخت و سنگینی است، اظهارداشت: سایپا تیم خوبی است که از تشکیلات قوی بهره می‌برد اما مهم این است که هدف ما رسیدن به فینال است و برای دستیابی به آن تلاش زیادی خواهیم کرد. امیدوارم با توجه به زحمت و برنامه ریزی که تا حالا داشته‌ایم و به لطف خدا که تا حالا شامل حال‌‎مان بوده است بتوانیم فینالیست شویم.

وی ادامه داد: بازیکنانم باید در این بازی تاثیر گذار کار کنند تا بتوانیم ببریم و راهی فینال شویم. یک بخش دیدار سوم برابر سایپا مربوط به مسائل فنی است که نمی‌توانم آنها را بازگو کنم. بخش دیگر هم مربوط به تمرکز بازیکنان می‌شود. آنها باید تمرکز کافی را داشته باشند تابتوانند آنچه را که باید در زمین بازی اجرا کنند.

کارخانه با اشاره به اعلام انصراف متین ورامین در صورت نهایی شدن برگزاری بازی سوم در سالن دوازده هزار نفری آزادی خاطرنشان کرد: قطعا مسئولان فدراسیون هم با در نظر گرفتن سلامت و منافع والیبال تصمیمی را اتخاذ می‌کنند اما واقعیت این بود که میزبانی حق متین و پیکان بود. تعهد دادیم تا مشکلی پیش نیاید و اینگونه حق به حقدار رسید. اگر غیر از این می‌شد، ظلم به ما و به سود سایپا بود.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین به نشست روز یکشنبه در محل فدراسیون اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست آقای داورزنی موضوعی را عنوان کرد که من از آن بی اطلاع بودم. ظاهرا سال گذشته هم فدراسیون قصد داشت دیدارهای مرحله نیمه نهایی را در سالن دوازده هزار نفری برگزار کند اما سایپا تنها تیمی بوده که مخالفت کرده است. در حالیکه سایپا امسال موافق بازی در این سالن بود!

وی تاکید کرد: در هر صورت تابع تصمیمات فدراسیون هستیم اماحق ما بود که میزبان بازی سوم باشیم و خوشحالیم که حق به حقدار رسیده است.

کارخانه تصریح کرد: در هر صورت امیدواریم در دیدار خانگی بتوانیم فینالیست شویم. نیت و هدف ما تا به این مرحله از مسابقات حضور در فینال بوده است. متین ورامین مجموعه‌ای خوب دارد که وجود آن نیروی مضاعف برای پیروزی به ما داده است. این یک بخش لازم برای نتیجه گیری در دیدار چهارشنبه است. بخش دیگر هم مربوط به تمرینات و مسائل فنی است. برای این بازی تمرینات خوبی داشتیم و آنالیز کاملی از حریف کرده‌ایم. البته از یاد نبریم که ساپیا چند دوره متوالی نایب قهرمان لیگ برتر بود و تیم ضعیفی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم و آخر مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه برگزار می‌شود. در چارچوب این مرحله از رقابت‌ها تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف سایپا البرز می‌رود.

کد خبر 2011870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha