۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱

انتقاد شدید مربی صبا از داوران:

جهانبازی تلاش کرد بازی استقلال - صبا مساوی شود/ داوران می‌ترسند!

جهانبازی تلاش کرد بازی استقلال - صبا مساوی شود/ داوران می‌ترسند!

مربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است یدالله جهانبازی داور دیدار این تیم با استقلال تلاش کرده است این مسابقه با نتیجه تساوی رقم بخورد. او می‌گوید داوران برای فرار از هجمه‌ای که تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان ایجاد کرده‌اند می‌ترسند بر خلاف میل آنها سوت بزنند!

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تیم‌های صبای قم با استقلال و اتفاقات دقایق آخر این مسابقه، اظهار داشت: هر دو تیم در دفاع و حمله بازی خوبی انجام دادند. خوشبختانه بازیکنان ما برنامه‌های مورد نظر را در زمین پیاده کردند و کم اشتباه ظاهر شدند. با این حال نمی‌دانم چرا داوران می‌ترسند بازی با نتیجه مساوی یا باخت برای تیم‌های بزرگ تمام شود.

جهانبازی تلاش کرد بازی مساوی شود
مربی صبا ادامه داد: اگر نتیجه بازی به ضرر تیم‌های بزرگ باشد، جو بدی علیه داوران ایجاد می‌شود. یدالله جهانبازی داور بازی صبا با استقلال هم برای فرار از این جو تمام تلاشش این بود که مسابقه با نتیجه تساوی به پایان برسد و حتی اگر استقلال برنده می‌شد که چه بهتر، چون اینطوری زیر فشار قرار نمی‌گیرند.

داوران می‌ترسند!
وی با اشاره به فشار باشگاه پرسپولیس علیه داوران و کمیته انضباطی، تاکید کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس آنقدر فشار آورده‌اند که داوران واقعا می‌ترسند! مثلا چرا باید یحیی گل‌محمدی بعد از اخراج، بخشیده شود؟ مگر وقتی که ما را محروم و اخراج می‌کنند، بخشیده می‌شویم؟ هجمه تیم‌های بزرگ علیه داوران باعث شده است آنها بترسند بازی با نتیجه‌ای علیه آنها رقم بخورد. داوران در اینصورت باید چند ماه به تیم‌های بزرگ تاوان پس بدهند ولی وقتی این اشتباه علیه تیمی مثل صبا باشد، بعد از دو روز همه چیز تمام می‌شود.

قبل از بازی بگویند بازنده هستیم
"جهانباری به جز اینکه دو امتیاز حساس را از ما گرفت، باعث محروم شدن چند بازیکن ما شد". فکری با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ما روز جمعه این هفته باید به مصاف سپاهان برویم ولی به خاطر اخطارهای بی مورد جهانبازی، چند بازیکن اصلی و کلیدی ما محروم هستند و چند بازیکن دیگر ما دو اخطاره شده‌اند. خب پیش از شروع مسابقه با تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان خیلی راحت به ما بگویند مقابل آنها ببازیم تا اینقدر فشار روی ما نباشد!

پدر داور را با یک اشتباه کوچک در می‌آورند
وی با تاکید بر اینکه صبا به خاطر کم داشتن بازیکن، کار سختی برای جایگزین کردن محرومان دارد، افزود: بالای جدول باید برای تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس باشد. ما هم باید برای وسط و انتهای جدول بجنگیم. در بازی ما با پرسپولیس داور سه پنالتی برای ما نگرفت و پرسپولیسی‌ها حتی به روی خودشان هم نیاوردند ولی اگر داور یک پرچم اشتباه برای این تیم بزند، پدرش را در می‌آورند!

شهر بدون کلانتر است
مربی صبا یادآور شد: با این وضعیت عاقلانه است که داوران به نفع تیم‌های بزرگ سوت بزنند و زیر فشار قرار نگیرند. این تیم‌ها با شلوغ بازی کاری می‌کنند که داوران جرات نکنند علیه آنها سوت بزنند. من هیچ وقت ندیدم که مسئولان اینقدر در برخورد با چنین مسائلی ضعیف باشند. به هر حال شهر بدون کلانتر همین می‌شود. وقتی ما یک کلمه حرف بزنیم باید محروم و جریمه شویم ولی از آنطرف وقتی همه جور بلایی سر رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته انضباطی  و داوران می‌آورند برخوردی صورت نمی‌گیرد.

باید خوشحال باشیم داور ما را بازنده نکرد!
فکری در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: با این وضعیت ما نباید حرص بخوریم و فقط برای رده نهم یا دهم جدول بازی کنیم. تازه باید از یک امتیازی که در بازی با استقلال گرفتیم راضی باشیم. ما باید واقعا خوشحال باشیم که داور صبا را بازنده نکرد!

تیم فوتبال صبا روز دوشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در قم به مصاف استقلال رفت که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

کد خبر 2011924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha