۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۲

نطق پیش از دستور مجلس خبرگان:

پیروزی در سایه وحدت و تحمل مشکلات حاصل می‌شود

پیروزی در سایه وحدت و تحمل مشکلات حاصل می‌شود

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیروزی در سایه وحدت، مقاومت و تحمل مشکلات حاصل می شود، حوادث و قتل عام مسلمانان را در كشورهایی همچون پاكستان و سوریه، محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان، پس از نطق ریاست مجلس خبرگان رهبری امروز سه شنبه در آغاز سیزدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام علی معلمی به عنوان نخستین سخنران پیش از دستور در جایگاه ناطقین قرار گرفت.

نماینده مردم استان مازندران ، ابتدا رحلت آیت الله ملك حسینی نماینده فقید مردم مردم استان كهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری را به نمایندگان این مجلس و مردم شریف آن استان تسلیت گفت.
 
وی با اشاره به مسائلی كه در كشورهای اسلامی از سوی دشمنان اسلام صورت می گیرد، حوادث و قتل عام مسلمانان را در كشورهایی همچون پاكستان و سوریه، محكوم كرد.
 
معلمی هجمه استكبار به مسلمانان و مؤمنین و ابتلای اهل ایمان به توطئه های آنان را در سایه وحدت مسلمین ، قابل دفع دانست و سپس با اشاره به حوادث و اتفاقات دوران پیامبر گرامی اسلام (ص) ، توطئه ها و شیطنت های كفار و مشركین و دشمنان اسلام را دارای سابقه و پیشینه ارزیابی كرد.
 
وی تحقق پیروزی پیامبر اسلام و مسلمانان در برابر كفار و مشركین را در سایه مقاومت ، وحدت ، و تحمل مشكلات از سوی ایشان تحلیل كرد.
 
نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به مشی حضرت امام و مقام معظم رهبری در برابر توطئه دشمنان از سوی دشمنان و حمایت مردم در تمام دوران پس از انقلاب اسلامی را قابل ستایش دانست و همچنان بر حفظ این مقاومت و وحدت ، تأكید کرد.
کد خبر 2011947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha