۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۱۳

گزارش خبری - تصویری/

اهدای نهال و گلدان گل به شهروندان گناوه‌ای به مناسبت روز درخت کاری

اهدای نهال و گلدان گل به شهروندان گناوه‌ای به مناسبت روز درخت کاری

گناوه – خبرگزاری مهر: شهرداری گناوه در روز درختکاری اقدام به هدیه دادن نهال و گلدان گل به شهروندان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار بندر گناوه در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه همگانی به توسعه فضای سبز شهری، گفت: با توجه به آلودگی‌های مختلف باید از فضای سبز موجود به خوبی نگهداری کنیم و همواره برای توسعه فضاهای سبز تلاش مضاعف داشته باشیم.

رضا محمدی از روز درختکاری به عنوان پاسداشت یادآوری ارزش درخت و ترغیب درختکاری در بین مردم یاد کرد و اظهار داشت: باید به زحمات کشاورزان  و باغبانان به عنوان  حافظان گنجینه های تمام نشدنی طبیعت ارج گذاشت.

وی خواستار تلاش همه شهروندان برای ایجاد فضای سبز شد و اضافه کرد: هر کجا که امکانات آب و خاک باشد، باید برای احیا و ایجاد فضای سبز در آن نقطه تلاش کرد.

مسئول واحد پارک‌ها و میادین شهرداری گناوه نیز با تبریک 15 اسفندماه روز درخت کاری به شهروندان گفت: گل‌ها و درختان، روحیه نشاط، شادابی و سرزندگی را در شهر گسترش می‌دهند و هر شاخه گل می‌تواند لبخندی تازه را بر لب‌های عابرین بنشاند.

منوچهر عابدی گفت: شهروندانی که امروز نهال دریافت کرده‌اند را به کاشت صحیح و مراقبت از گل‌ها و نهال‌های هدیه شده توصیه می‌کنم.

مسئول واحد پارک‌ها و میادین شهرداری گناوه در پایان گفت: امیدواریم همشهریان بزرگ و سبز اندیش ما با نگهداری از فضاهای سبز ایجاد شده در شهر، قدردان زحمات شهرداری باشند.

معاون فرهنگی هنری شهرداری گناوه هم در این مراسم اظهار داشت: همشهریان مسئولیت پذیر ما باید ضمن مراقبت از گل‌ها و درختان سطح شهر نسبت به آبیاری و حراست از آن‌ها اقدام کنند.

روح الله ملک‌زاده گفت: با توجه به امکانات محدود، نگهداری از همه فضاهای سبز ایجاد شده برای ما دشوار است از این رو همیاری شهروندان در این زمینه کمک شایانی برای حفاظت از سرمایه های سبز گناوه است.

ملک زاده ادامه داد: واحد پارک‌ها و میادین شهرداری گناوه رتبه نخست گسترش فضای سبز در سطح استان را دریافت کرده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوب این واحد، رضایت‌مندی عمومی را در شهر ایجاد کرده است.

کد خبر 2012325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha