۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۴۰

سعد محمدی خبر داد:

عرضه بلوک 56 درصدی باشگاه ذوب آهن در بورس تا 23 اسفند

عرضه بلوک 56 درصدی باشگاه ذوب آهن در بورس تا 23 اسفند

مدیرعامل جدید کارخانه ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: روز 23 اسفندسال جاری بلوک 56 درصدی ذوب آهن در سازمان بورس عرضه شده تا شرایط برای خصوصی شدن آن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر اردشیر سعدمحمدی در حاشیه برگزاری دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: ذوب آهن از 23 اسفند امسال با وارد شدن بلوک 56 درصد آن در سازمان بورس عرضه و شرایط لازم برای خصوصی شدن آن فراهم می شود.

وی افزود: با ورود شرکت ذوب آهن به بورس امکانات بیشتری برای هزینه کرد در آن فراهم خواهد شد. همچنین با توجه به امکاناتی که این باشگاه از نظر داشتن ورزشگاه امکانات بدنسازی و موارد لازم برای رشته های والیبال، بسکتبال در سطوح مختلف و همچنین قدمتی که دارد می توان به آینده آن بسیار امیدوار بود.

مدیرعامل جدید کارخانه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: ذوب آهن به عنوان صنعت مادر باید سرمایه گذاری بیشتری در عرصه ورزش داشته باشد. امیدواریم که سال آینده شرایط جدیدی برای باشگاه فراهم شود در مرحله اول نگاهمان حفظ تیم فوتبال در لیگ برتر است و در صورت فراهم شدن بودجه لازم، سال آینده به فکر حضور پرقدرت در این مسابقات و رشته های دیگر هستیم.

سعد محمدی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا ذوب آهن از فصل آینده همانند سالهای پیش در رشته هایی مانند بسکتبال و هندبال در بخش قهرمانی فعالیت خواهد کرد اظهار داشت: بحث شادابی قسمتی از نگاه ما به ورزش است و می خواهیم فضایی شاداب و باطراوت ایجاد کنیم تا در بخش عرضه تولیدات هم افزایش داشته باشیم و در نهایت در بخش اقتصادی شرایطمان بهتر شود.

قطعا حضور در عرصه های مختلف ورزش می تواند با ایجاد شادابی در بخش اقتصادی هم به ما کمک کند و ما که از این نظر به شرایط موجود نگاه می کنیم برنامه های خاصی برای فصل آینده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: فوتبال با توجه به اینکه هواداران و طرفداران بسیاری دارد باید شرایط حضورش در لیگ برتر فراهم شود و قطعا پس از آن حضور پررنگ تر در باقی زمینه ها خواهیم داشت تا شور و اشتیاق بیشتری را ایجاد کنیم.

سعدی محمدی در پاسخ به این سئوال آیا شما برنامه ای برای آشتی هواداران با ذوب آهن دارید تصریح کرد: مردم دنبال پیروزی و خوشحالی هستند باید برای حضور روی سکوها تعریف خاصی داشته باشیم که این مسئله توسط مدیریت صورت گرفته و باید تابع نگاهی فنی و استراتژیک باشیم. مطمئنم حضور ذوب آهن در عرصه های مختلف اشتیاق مردم را برای حضور در ورزشگاه و حمایت از این تیم بیشتر می کند.

مدیرعامل جدید کارخانه ذوب آهن اصفهان  در خصوص تیم بسکتبال ذوب آهن هم اظهار داشت: تیم ذوب آهن در هفته گذشته عملکرد خوبی داشت و هفته پیش هم سه امتیاز مهم در لیگ برتر گرفت. بار دیگر تاکید می کنم تمام هدفمان در گام نخست حفظ این تیم در لیگ برتر است و پس از آن روی بخش های دیگر هم برنامه خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه گفته می شود در جمع بازیکنان تیم فوتبال اعلام کرده است که  تیم برای حضور قدرتمند در لیگ آینده بسته خواهد شد یادآور شد: ما برای فصل آینده می خواهیم به قدمت و شخصیت حرفه ای ذوب آهن نگاه کرده، تیمی که نایب قهرمانی آسیا را به یدک می کشد و برای آن برنامه های ویژه ای داریم. باید سرمایه گذاری در این تیم انجام شود. تنها در حد و اندازه  سیستم خودمان، آن را تعریف خواهیم کرد. منطقی و عاقلانه این است که صحبت ما در این خصوص بود که در سال آینده ذوب آهن به گونه ای بسته می شود که در لیگ سهمیه آسیایی را بگیرد.

سعد محمدی در پایان تصریح کرد: ذوب آهن به لحاظ داشته هایش در سطوح مختلف و موفقیت هایی که علاوه بر فوتبال، در تیم های بسکتبال و هندبال حتی در عرصه آسیایی داشته است می توان شرایط را طوری تنظیم کرد که این تیم بتواند بار دیگر در مسابقات داخلی آسیایی به موفقیت های گذشته دست یابد.

کد خبر 2012415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha