۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۳۰

درخواست منصوریان از باشگاه‌ها/ برگزاری 15 بازی برای تیم فوتبال زیر 22 سال

درخواست منصوریان از باشگاه‌ها/ برگزاری 15 بازی برای تیم فوتبال زیر 22 سال

سرمربی تیم فوتبال امید ایران از باشگاه‌ها خواست برای در اختیار قرار دادن بازیکنان و حضور آنها در تیم زیر 22 سال همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا منصوریان در خصوص اردوی تیم زیر 22 سال گفت: 35 بازیکن را به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 22 سال دعوت کرده ایم که از این تعداد بین 20 تا 22 نفر به تورنمنت قطر اعزام می شوند. این تورنمنت از اول فروردین ماه سال 92 به مدت شش روز در قطر و با حضور تیم‌های مراکش، قطر، ترکیه و ایران برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: قصد داریم تا تیم کاملی را به تورنمنت قطر اعزام کنیم تا بازیکنان به آمادگی کاملی برسند . با برگزاری اردوهای مداوم و حضور در تورنمنت‌های بین المللی و بازی‌های دوستانه باید ملی پوشان به اوج آمادگی خود برسند تا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا پر قدرت ظاهر شوند.
 
منصوریان از برگزاری چند بازی دوستانه برای تیم زیر 22 خبر داد و تاکید کرد: طی 10 ماه اردویی که بازیکنان در آن به انجام تمرینات خود می‌پردازند پیش بینی 15 تا 20 بازی دوستانه و تورنمنت بین المللی را کرده ایم تا به اهداف خود برسیم. بر همین اساس از باشگاه‌ها می‌خواهم تا بازیکنان مورد نظر را در اختیارمان قرار دهند تا بتوانیم تمرینات را بدون مشکل و با در اختیار داشتن تمام ملی پوشان انجام دهیم.
 
سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران گفت: خوشبختانه اکثر بازیکنان زیر 22 سال در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته و مرتبا در شرایط بازی قرار دارند که این امر به آماده بودن ملی پوشان کمک بسزایی می‌کند. از لیست 35 نفره ‌ای که اعلام شده، هشت بازیکن ملی پوش از تیم جوانان به ما ملحق شده اند و تا پایان سال نیز از دیگر بازیکنان واجدالشرایط تیم ملی جوانان استفاده خواهیم کرد.
 
منصوریان در پایان گفت: در نشستی که با مسئولان فدراسیون داشتیم قرار شد تا برنامه ها و اردوهای تیم ملی زیر 22 سال نیز در تقویم فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. 15 تا 20 فروردین هم نشستی را با علی کفاشیان، محمد نبی و کی‌روش برگزار خواهیم کرد تا برنامه‌های خود را بررسی و در نهایت اعلام کنیم.
کد خبر 2012425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha