۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۴۱

خط بطلانی بر تعلیق فدراسیون دوچرخه‌سواری؛

روادید هندوستان برای رکابزنان صادر شد/ قمری: دقیقه 99 ویزا گرفتیم!

روادید هندوستان برای رکابزنان صادر شد/ قمری: دقیقه 99 ویزا گرفتیم!

سرانجام پس از کش و قوس فراوان روادید تیم ملی‌ دوچرخه‌سواری ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا هندوستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چندین روز تلاش برای اخذ روادید هندوستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، سرانجام عصر امروز سه‌شنبه، مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران موفق به تحقق این امر شدند. در همین راستا خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: سرانجام با تلاش و کوشش فراوان و با وجود کارشکنی‌های زیاد موفق به اخذ روادید در دقیقه 99 شدیم!

وی ادامه داد: تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران ساعت 4:00 صبح فردا، چهارشنبه با 15 رکابزن راهی هندوستان می‌شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه فقط می‌خواستند فرصت را از ما بگیرند، خاطرنشان کرد: تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان باید پس فردا، پنجشنبه و در روز نخست رقابت‌ها کار خود را آغاز کند. در روز اول باید در سه رشته‌ای که به مدال آوری در آنها خیلی امیدوار بودیم شرکت کنیم که به دلیل مسائل به وجود آمده کار برای ما کمی دشوار است.

قمری گفت: اگر موفق می‌شدیم در همان زمان مقرر و مد نظرمان روادید هندوستان را به دست بیاوریم، شرایط خیلی متفاوت می‎شد و می‌توانستیم به درخشش و کسب مدال‎های رنگارنگ امیدوار باشیم اما هم‌اکنون شرایط کمی متفاوت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صدور روادید هندوستان و اعزام تیم‌ ملی دوچرخه‌سواری ایران به مسابقات قهرمانی آسیا خط بطلانی بر روی مسائله تعلیق فدراسیون کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار شود.

 

کد خبر 2012522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha