۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۱

سید مهدی سیدصالحی در گفتگو با مهر:

برای صدرنشینی باید از استقلال سه امتیاز بگیریم/ موفقیت تراکتورسازی برایم مهم است

برای صدرنشینی باید از استقلال سه امتیاز بگیریم/ موفقیت تراکتورسازی برایم مهم است

تبریز - خبرگزاری مهر: مهاجم گلزن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم برابر استقلال بازیکن موثری برای تراکتورسازی باشم و بتوانيم با كسب امتياز به صدر جدول ليگ برسيم.

سید مهدی سید صالحی گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی روز جمعه تراکتورسازی برابر استقلال اظهار داشت: ما برای اینکه صدر جدول را در اختیار داشته باشیم، باید سه امتیاز از استقلال بگیریم و انشاالله با کمک خدا سعی خواهیم کرد که هواداران را با برد در این بازی خوشحال کنیم.
 
وی افزود: اگر عنایت خداوند شامل حال ما باشد روز جمعه بازی قابل قبولی را برابر تیم استقلال به نمایش خواهیم گذاشت و من امیدوارم که بتوانیم نتیجه دلخواه خود را در این بازی به دست آوریم.
 
سید صالحی در پاسخ به این سئوال که در صورت گلزنی برابر استقلال آیا خوشحالی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: فقط می توانم بگویم که من با تمام وجودم در این بازی برای موفقیت تراکتورسازی تلاش خواهم کرد و سعی می کنم که برای تیمم بازیکن موثری باشم.
 
وی گفت: برای من موفقیت تیم تراکتورسازی مهم است و گل زدن من در اولویت بعدی است اما خیلی دوست دارم که باعث خوشحالی هواداران تراکتورسازی شوم.
 
این مهاجم که 13 گل در فصل جاری با پیراهن تراکتورسازی به ثمر رسانده، در خصوص اینکه چقدر به فکر آقای گلی است، عنوان داشت: من ابتدای فصل به مردم تبریز قول داده ام که آقای گل شوم و امیدوارم به حق آبروی قرآن این عنوان را کسب کنم و پیش این مردم روسفید شوم.
 
 
وی ادامه داد: البته بازهم می گویم که برای من موفقیت تیم تراکتورسازی و پیروزی این تیم در هر بازی مهم است و تلاشم برای آقای گل شدن هم بابت قولی است که به مردم تبریز داده ام.
 
سیدصالحی در خصوص شعار "سید آقای گل" هواداران تراکتورسازی اظهار کرد: مردم تبریز واقعا به من محبت دارند و من از خدا می خواهم که پیش این مردم و هواداران خجالت زده نشوم.
 
وی در پاسخ به این سئوال که چه عاملی باعث شده بود تا نتواند در هفته های ابتدایی فصل برای تراکتورسازی همچون هفته های اخیر گلزنی کند، گفت: من در ابتدای فصل در سه بازی یک پاس گل دادم و بعد از آن مصدوم شدم و پنج، شش هفته در خدمت تیم نبودم، پس از بازگشت از مصدومیت نیز آقای تونی روی این حساب که من از مصدومیت برگشته ام و شاید آماده نباشم، کمتر به من بازی داد اما حالا خوشحالم که با آمادگی کامل در خدمت تیم تراکتورسازی هستم.
 
مهاجم بلند بالای تیم تراکتورسازی در ارتباط با اینکه اگر او پنالتی زن تیمش بود، اکنون 21 گله بود و آقای گل لیگ به شمار می آمد خاطر نشان کرد: اینکه چه کسی پنالتی زن تیم است تصمیم آقای تونی است و ایشان باید در این خصوص نظر بدهد اما بله اگر من پنالتی زن تیم بودم، الان 21 گله بودم.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: ما تمام توان خود را به کار می گیریم تا تیم تراکتورسازی در هر بازی نتایج خوبی کسب کند و من امیدوارم به حق آبروی قرآن آخر فصل خوبی در انتظار تیم تراکتورسازی باشد.
 
گفتنی است سید مهدی سید صالحی با 13 گل زده بهترین گلزن تیم تراکتورسازی است و در رده دوم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد. وی در دیدار برابر الجزیره، اولین گل تاریخ تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند و در همان بازی یک پاس گل نیز به مسعود ابراهیم زاده داد.
کد خبر 2012616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha