۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳

در دومين روز جشن نيكوكاري/

230 پايگاه جمع آوري كمك هاي مردمي در خراسان شمالي داير شد

230 پايگاه جمع آوري كمك هاي مردمي در خراسان شمالي داير شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل كميته امداد امام خميني(ره) خراسان شمالي گفت: در دومين روز از جشن نيكوكاري 230 پايگاه ثابت و سيار براي جمع آوري كمك هاي مردمي در شهرها و روستاهاي اين استان داير شد.

امان الله حسين پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در جشن نيكوكاري سال جاري كه از چهارشنبه 16 اسفندماه آغاز شد و تا جمعه هفته جاري به مدت سه روز برپا است، در مجموع هزار و 79 پايگاه در سطح خراسان شمالي داير مي شود.

وي اظهار داشت: روز گذشته و در نخستين روز از جشن نيكوكاري 700 پايگاه در سطح مدارس استان داير و سنت نيكوي كمك به محرومين و نيازمندان جامعه، در سطح مدارس و توسط دانش آموزان اجرا شد.

حسين پور افزود: روز پنج شنبه و در دومين روز جشن نيكوكاري نيز در مجموع 229 پايگاه ثابت و سيار در سطح شهرها و روستاهاي استان داير شده كه از اين تعداد 173 پايگاه در سطح روستاها و 56 پايگاه نيز در سطح شهرهاي خراسان شمالي برپا شده است.

به گفته وي از مجموع پايگاه هاي شهري استان 45 پايگاه به صورت ثابت بوده و 11 پايگاه نيز به صورت سيار كمك هاي نقدي و غيرنقدي مردم شهرهاي خراسان شمالي را جمع آوري مي كند.

اين مسئول اضافه كرد: روز جمعه و در سومين روز جشن نيكوكاري نيز 150 پايگاه جمع آوري كمك هاي مردمي در سطح مساجد و مصلي هاي نماز جمعه استان برپا مي شود.

وي تصريح كرد: همچنين شماره حساب 14005080040 بانک مسکن شعبه مرکزی نیز جهت کمک های جشن نیکوکاری فعال است تا كساني كه موفق به كمك در روز مقرر نمي شوند، كمك هاي خود را به اين حساب واريز نمايند.

حسين پور گفت: مردم نیكوكار استان در جشن نیكوكاری سال قبل بيش از 600 ميليون تومان كمك كردند و پیش بینی می شود در سال جاری يك ميليارد تومان كمك از مردم جمع آوری و صرف امور خانواده ها و دانش آموزان نیازمند شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن نيكوكاري در طي مدت سه روز از 16 الي 18 اسفند ماه به ترتيب در مدارس، سطح شهر و مساجد و مصلي هاي نماز جمعه برگزار مي شود و در سال جاري نيز در خراسان شمالي در مجموع هزار و 72 پايگاه به اين منظور پيش بيني شده است.

کد خبر 2013542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha