۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۲۲

باقری:

استقبال از کانون های فرهنگی مساجد فارس چشم گیر است

استقبال از کانون های فرهنگی مساجد فارس چشم گیر است

شیراز – خبرگزاری مهر: سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از استقبال جوانان و نوجوانان این استان از کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا باقری ظهر پنجشنبه در مراسم گردهمایی بیستمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در استان فارس گفت: تعداد کانون های مساجد از 155 کانون در سال 84 به یک هزار کانون فرهنگی مساجد در سال جاری رسیده است.

وی تصریح کرد: فارس از استان های پیشگام و موفق در کانون های فرهنگی مساجد در کشور است که در این راستا توسعه کانون های فرهنگی مساجد در شهرستان ها و روستاها از دیگر برنامه های این ستاد در استان است.

 سرپرست کانوهای فرهنگی و هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه از 12 کانون فرهنگی مساجد روستایی در سال 84 به 394 باب کانون در سال 91 دست یافتیم، یادآور شد: کتابخانه های مساجد این کانون ها نیز رشد خوبی داشته که در حال حاضر 361 کتابخانه با حدود 119 هزار و 800 جلد کتاب خدمات خود را به مخاطبان ارائه می دهند.

باقری تصریح کرد: تعداد کانون های تخصصی از 10 باب در سال 87 به 32 باب در سال 91 رسیده که فعالیت های خود را به صورت تخصصی ارائه می کنند.

وی تاکید کرد: شاخص ترین فعالیت های دبیرخانه کانون های مساجد فارس در بخش حجاب و عفاف آموزش مربیان عفاف و حجاب بوده است.

کد خبر 2013713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha