۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۰۳

حجت‌الاسلام دستجردی:

کانون‌های مساجد به‌دنبال کارهای تاثیرگذار غیرمستقیم باشند

کانون‌های مساجد به‌دنبال کارهای تاثیرگذار غیرمستقیم باشند

نیشابور- خبرگزاری مهر: مدرس حوزه علمیه نیشابور گفت: کانون‌های مساجد به‌‌دنبال فعالیت‌های برنامه‌‌ریزی شده و تاثیرگذار غیر مستقیم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد‌علی دستجردی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت هجدهم اسفند سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور در تالار ادیب نیشابور، اظهاركرد: برنامه‌های مسجد باید برای جامعه مفید و سودمند باشد.

وی خواهان ورود مساجد به‌برنامه‌های فوق برنامه چون قرض‌الحسنه و امور درمانی شد.

این مدرس حوزه علمیه از امام جماعت، هیئت امنا، بسیج و کانون به‌عنوان چهار عنصر موثر در اداره مسجد نام برد و خواهان دوری‌گزیدن از اختلافات شد.

دستجردی با بیان اینکه اختلافات ریشه عظمت انسان‌ها را می‌خشکاند به مدیران کانون‌ها توصیه کرد با عناصر تاثیرگذار مشورت کنند، در حیطه مسئولیت، اختلافات را بپوشانند و گاهی کوتاه بیایند.

وی با اشاره به اینکه در اداره امور مسجد خیلی نگران تامین منابع مالی نباشید، اضافه کرد:  وقتی کار حساب شده‌ای از سوی دست‌اندرکاران انجام شد مردم به صحنه می‌آیند و مشکلات را از پیش پا برمی‌دارند.

امام جمعه خرو همچنین گفت: انسان‌هایی که مساجد را آباد معنوی می‌کنند اجرش با ذات اقدس الهی است که سکونت در بهشت و در جوار انبیا از این پاداش‌ها است.

دستجردی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند بیت امام‌(ره) را در مقابل مقام معظم رهبری قرار دهند که اصلا این گونه نیست.

وی بيان کرد: چند وقتی است که دشمن در رسانه‌های خود تلاش می‌کند عظمت مقام معظم رهبری به‌عنوان سکاندار کشور را زیر سئوال ببرد و این درحالی است که عظمت تدبیر  امور انقلاب اسلامی در کشور و عرصه بین‌الملل توسط ایشان بی‌نظیر است.

 

کد خبر 2013752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha