۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۲۰

حسنوند:

مردم ایران کمک به نیازمندان را فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانند

مردم ایران کمک به نیازمندان را فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانند

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: مردم ایران کمک به نیازمندان را فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر پنجشنبه با حضور در یکی از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در بوشهر اظهار داشت: کمک به همنوعان در فرهنگ ایرانیان وجود دادرد و همواره شاهد هستیم که مردم ایران اسلامی در چنین جشن‌هایی حضوری گسترده و پرشور دارند.

وی به نوع‌دوستی مردم ایران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مردم مسلمان کمک به نیازمندان را فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانند و این فرهنگ در همه ایام و به‌ویژه در ایام شادمانی و جشن و سرور این بیشتر نمایان است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم مسلمان و نوع دوست ایران اسلامی همواره در مواقع لازم و ضروری به کمک همنوعان شتافته‌اند، بیان داشت: مشارکت در جشن احسان و نیکوکاری امری خداپسندانه برای کمک به نیازمندان است.

وی ادامه داد: مشارکت در جشن احسان و نیکوکاری امری خداپسندانه برای کمک به نیازمندان است که مردم مسلمان ایران اسلامی و مردم بوشهر مشارکت گسترده‌ای دارند.

حسنوند با بیان اینکه در آستانه سال نو که تلاش بر نو کردن در ابعاد گوناگون است، خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود می‌دادند که در جشن سال نو افراد نیازمند هم شاد باشند که از این نظر کمک‌های خود را به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی اهدا می‌کنند.

استاندار بوشهر در این آئین100 میلیون ریال را برای مشارکت در این جشن اهدا کرد.
 

کد خبر 2013867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha